Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Voor alle Santiago gangers - Forum Wereldfietser

Voor alle Santiago gangers

Kreeg vandaag de Jacobsstaf in de bus zag een advertentie achteropwwaarin Soetens Transport in samenwerking met het spaanse bedrijf Tournride aanbied om elke vrijdag je fiets terug te vervoeren naar Vessum volgens mij is dat bij Eindhven en heb je daar ook de Jacobshoeve. Van daaruit kun je je fiets en in Vlaanderen thuis aangeleverd krijgen voor €119,- lijkt me een beetje duur, maar het is maar dat jullie het weten.

Tel. 0031 (0)497-591673
GSM: 0031 (0)6-53713539
e-mail: jsoetens1950@hetnet.nl

Bon Camino,

Haike
Het transport van Vessen naar België kost 119 euro. Maar wat kost het van Santiago naar Vessem???? Of is het all in? Is wellicht toch niet zo heel duur. Liever dan tientallen uren kloten met een kapotte fiets na een mishandeling op de luchthaven.
Leon

dit is de letterlijke tekst:

....... verzorgt Soetens tranport elke vrijdag het vervoer met fietsen vanuit Santiago de Compostela naar Vessem (NL). Vanuit het distrubutiecentrum in Vessem wordt uw fiets door heel Nederland en Vlaanderen thuis afgeleverd.

U betaalt voor de verzekering, de stalling in Santiago de Compostela en het vervoer naar huis éénmalig € 119,-incl. BTW. Vraag naar de mogelijkheden. En dan de eerder genoemde contakt no's

Groet, Haike

Ik heb het net ook op internet gevonden, met een wat uitgebreidere beschrijving: http://www.fietsvakantiewinkel.nl/soetens.php.

Het bedrag is dus all-in:
Wat zijn de kosten?
U betaalt voor de verzekering, de stalling in Santiago de Compastella en het vervoer naar huis éénmalig 119 euro incl. BTW.
Ongeacht uw woonplaats wordt de fiets netjes bij u thuis bezorgd. Bij inlevering van uw fiets dient u de kosten contant te voldoen. Uw fiets wordt dan binnen 14 dagen bij u thuis afgeleverd. Ter voorkoming van misverstanden en ter bevestiging dient u even naar onderstaand nummer te bellen zodra uw fiets ingeleverd is.

Dat klinkt niet verkeerd, zou je ook een lift kunnen krijgen met de truck? :)
(Ergens in een map zit mijn chauffeursdiploma, heb helaas alleen een stempeltje voor bakwagen in mijn rijbewijs)

Vessem is bij mij om de hoek zowat....

Vergeet het maar, ze laten je toch niet rijden zelf als je wel dat stempeltje had. Kwestie van verzekeren en niet de officiele chauffeur zijn. Je woont om de hoek? misschien kan je soliciteren naar een baan :lol: Ik heb vrienden in Wintelre dat is ook vlak bij Vessem en ook Santiagogangers.

Groet, Haike