Additionally, paste this code immediately after the opening tag: rondje Rotterdam op zondag 16 november 2014 - Forum Wereldfietser

rondje Rotterdam op zondag 16 november 2014

rRotterdamfiestersters,
het is alweer bijna de derde zondag van de maand: rondje Rotterdam fietsen geblazen.

Verzamelen om 12 uur onder de Euromast.

Gepke.
ben in overweging.

Rondje Kinderdijk, Groot Ammers, Schoonhoven, Bergambacht, Krimpen ?

met dit mooie weer...
Tof. Krimpen - Kinderdijk - Lekdijk - Nieuwpoort heen en dan overvaren en vanaf Schoonhoven terug door de Alblasserwaard.
Als het niet regent dan he.
Lijkt me wel wat. Kan iemand bellen als jullie de algerabrug over komen? We wonen er net naast :lol:
Ken de omgeving redelijk goed dus als ik suggesties tijdens de rit moet doen, no problem.
Marco Meijerink schreef:Lijkt me wel wat. Kan iemand bellen als jullie de algerabrug over komen? We wonen er net naast :lol:
Ken de omgeving redelijk goed dus als ik suggesties tijdens de rit moet doen, no problem.
Haak je dan aan?
yep.
Is weer een hele tijd geleden.
Zit op dit moment in Barcelona bij een Gartner summit maar ik ga ervan uit dat ik zondag weer een beetje up and running ben. Woensdag moet ik voor mijn werk door naar Sri Lanka. Kan natuurlijk altijd zijn dat ik het niet red maar dat zie ik zaterdag wel.
Lijkt me ook leuk om eens mee te rijden. Als er terug door de Alblasserwaard gereden wordt kan ik altijd aftakken richting Dordt.
Wat voor afstand en met welke snelheid rijden jullie meestal?
Ik weet nog niet zeker of ik kan, maar ik laat het tijdig weten.

Peter
PeterVanRijn schreef:Lijkt me ook leuk om eens mee te rijden. Als er terug door de Alblasserwaard gereden wordt kan ik altijd aftakken richting Dordt.
Wat voor afstand en met welke snelheid rijden jullie meestal?
Ik weet nog niet zeker of ik kan, maar ik laat het tijdig weten.

Peter
Wat ik me kan herinneren zijn de rondjes zo rond de 60-70km, gerekend vanaf de Euromast. Gezien ik zelf van buiten R'dam kom en er al ca 13 op heb zitten voordat ik bij de Euromast ben komt de teller boven de 100 uit voordat ik weer thuis ben.

De snelheid is een beetje afhankelijk van de groep en de windrichting, als je uit de wind kunt fietsen bij iemand is 't altijd goed vol te houden. :wink:
Ik denk zo rond de 20km/u.

grtn,
TravelDuck schreef:ben in overweging.

Rondje Kinderdijk, Groot Ammers, Schoonhoven, Bergambacht, Krimpen ?

met dit mooie weer...
Helaas wordt 't plan voor zondag anders, kan niet mee.
Hebben jullie in iedergeval een route suggestie, globaal.
Veel fiets plezier.
Ik heb helaas een andere, eerder gemaakte, afspraak over het hoofd gezien.
Ik wil een andere keer graag eens mee.

Peter
Ik fiets graag mee.

Is het een optie het rondje andersom te rijden?

Tot zondag.

met vriendelijke groet,
Edwin van Ooijen
Die Lekdijk is niet erg gezellig met wind tegen.
Ondanks de regen komen wij, Cocky en Anke uit Haarlem, ook weer jullie kant op.
Tot straks,
Ondanks het wat natte weer met z'n zessen een mooi rondje gefietst door de Alblasserwaard.

In grand cafe Buena Vista mochten de fietsen niet op het terras staan en waren wij binnen alleen welkom zonder regenkleding. Gastvrijheid ten top.

Jaap heeft als Rotterdammer de eer hoog gehouden.

Edwin