Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Wegwerkzaamheden Stof voor thuisblijvers - Forum Wereldfietser

Wegwerkzaamheden Stof voor thuisblijvers

Het huis ruikt naar drukinkt! Vers van de pers, mijn nieuwe boekje Wegwerkzaamheden. Nee, geen e-reader en zelfs geen slappe kaft. Een handzaam tiptop verzorgd boekje, gebonden met een harde kaft. Eigenwijs eigen beheer met een omslagontwerp en vormgeving van niemand minder dan Bart Oppenheimer.

Afbeelding

De inhoud is een bundeling van korte reisverhalen en columns. Het merendeel hiervan schreef ik onderweg tijdens reizen van meer dan een half jaar naar Afrika in 2004-2005 en Centraal Azië in 2008. Een aantal is geschreven tijdens kortere fietsvakanties.

Zie: http://www.fietsenaar.nl
Gefeliciteerd met je nieuwe boek, als het net zo leesbaar is als Afstand dan zit het wel goed. Ik neem aan dat ik wel een gesigneerd exemplaar kan scoren op de Fiets- en Wandelbeurs, of heb je het dan te druk. :wink:
Frank, dankjewel! Moet wel lukken denk ik... :roll:
Ik ben net begonnen aan "Wegwerkzaamheden" en het is een genot om te lezen. Erg herkenbaar, persoonlijk maar met voldoende afstand en met een mooie droge stijl.

Ik ga nu verder met lezen, terwijl ik eigenlijk zou moeten werken.
Ik heb het inmiddels uit en ik heb wederom van een boek van Harrie genoten. Met zijn uitermate toegankelijke schrijfstijl schrijft Harrie heel compact, zodat hij met weinig pagina's veel kan vertellen over wat hij ziet en vooral voelt. Hij merkt vaak net die dingen waar een ander het niet over heeft, neemt daarbij geen blad voor de mond en vermijdt geen lastige onderwerpen. Het boekje - het mocht van mij wel dikker zijn geweest - is als een mooie fietstocht: eenvoudige stukken, mooie stukken, niet te veel rechte stukken en links en rechts wat prachtige onverwachte observaties waar je het allemaal voor doet.
Leon
Leuk dat jullie zo enthousiast zijn! :D Dank!
Het boekje had misschien dikker gekund maar...
Zonder logica: ik ben gek op dunne boekjes met een harde kaft
en
Met logica: ik heb alleen mijn beste verhalen geselecteerd, de iets mindere zijn er niet in gekomen.
Voor degene die nog op zoek is naar een leuk sinterklaas- of kerstcadeau, ik heb nog boeken in voorraad.

Voor 17 euro incl. verzendkosten stuur ik je een exemplaar toe. Lekker lezen in deze donkere dagen.

Bestellen kan je op fietsenaar.nl
Als verenigingslid zal het je niet ontgaan zijn, Hobbelen naar de horizon, het jubileumboekje n.a.v. 20 jaar Wereldfietser zat gratis bij het tijdschrift. Hierin is onder meer het verhaal Land zonder deodorant opgenomen. Dit verhaal vindt je ook terug in Wegwerkzaamheden maar dan in de oorspronkelijke versie die een alinea langer is. Leuk dat het nu ook in het jubileumboek staat, iets aangepast om het bij het thema 'liefde' aan te laten sluiten. Land zonder deodorant met iets minder liefde kun je kopen voor 15 euro...uhmm hoewel..., meer liefde misschien wel want behalve dit staan er nog veel meer leuke verhalen in Wegwerkzaamheden. Met heel veel plezier geschreven. wink: Zie fietsenaar.nl
... en een foto van Harry terwijl hij aanbeden en geknufeld wordt door twee fraaie dames!