Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Visum Vietnam aanvragen - Forum Wereldfietser

Visum Vietnam aanvragen

Ha beste medefietsmensen,
Binnenkort ga ik een visum voor Vietnam aanvragen.
Op het aanvraagformulier worden gegevens van je huidige werkgever, adres, telnr. enz. gevraagd. 'k Heb geen werk. :roll:
Wie heeft hier ook mee te dealen gehad? Hoe heb je dit opgelost?

Groeten van Loes
Ik ben met pensioen en heb laatst de gegevens van het ABP op een visumaanvraag voor Iran gezet. Was geen probleem.

Grtz Gerrit Heij
Dank voor je antwoord, Gerrit. De pensioengerechtigde leeftijd heb ik echter nog niet bereikt :wink: Maar ik zal de info onthouden wanneer ik Iran aan denk te doen.
Loes
Dat vermoeden had ik al, maar het is meer als voorbeeld bedoeld. Volgens mij wordt er nauwelijks naar gekeken, laat staan geïnformeerd. Hetzelfde geld voor verblijfsadressen in het land van aanvraag, die haal ik meestal van internet of de LP. Succes met de aamvraag. Gerrit
Gerrit, het ene land is het andere niet. India is vrij streng, checkt gegevens.
Ik wil geen risico wat visa betreft lopen vandaar mijn zoektochtje naar ervaringsdeskundigen.
Maar bedankt voor je inzet hoor!
Loes
Loes van den Bergen schreef:Ha beste medefietsmensen,
Binnenkort ga ik een visum voor Vietnam aanvragen.
Op het aanvraagformulier worden gegevens van je huidige werkgever, adres, telnr. enz. gevraagd. 'k Heb geen werk. :roll:
Wie heeft hier ook mee te dealen gehad? Hoe heb je dit opgelost?

Groeten van Loes
Ik heb destijds gewoon de gegevens van mijn vorige werkgever er op gezet. Een foutje in het telefoonnummer wordt niet opgemerkt.

"freelance management consultant" is trouwens ook een heel mooi beroep!

Sjirk
Je zou de Vietnamese ambassade in Den Haag kunnen bellen om het voor de zekerheid na te vragen, telefoonnummer volgens hun website: 0703648917.

Overigens is het niet direct duidelijk in wat voor een situatie je je bevindt, maar onder employment kun je naast bijv. pensioen zoals eerder beschreven ook indien van toepassing je studielocatie opgeven indien je studeert of UWV indien WW/bijstand.

Het simpelweg open laten lijkt overigens ook geen probleem te zijn:
http://www.tripadvisor.co.uk/ShowTopic- ... etnam.html
SjirkM schreef:"freelance management consultant" is trouwens ook een heel mooi beroep!
En vermoedelijk erg in trek bij wereldfietsers. De meeste consultants die ik tegenkom, zijn zzw-ers (zelfstandigen zonder werk), die al jaren rondfietsen maar hun visitekaartjes nog niet weggegooid hebben.
Visum is sinds vanmiddag in bezit.
Loes