Additionally, paste this code immediately after the opening tag: On my way; BikepackingXEurope part 7 - Forum Wereldfietser

On my way; BikepackingXEurope part 7

Voor de echte diehards:


Bron
Lekker, dus dat zijn de gasten die de wandelpaden kapot maken. :evil:
DeFietsreiziger schreef:Lekker, dus dat zijn de gasten die de wandelpaden kapot maken. :evil:
Toevallig rij ik hier over MTB-paden :D ! Niet te snel oordelen...
'Mam, kijk je nou weer naar die man?"

Ja want ik vind het weer een heel mooi filmpje. Zo knap dat je het geduld hebt gehad om elke keer je Gopro neer te zetten, te fietsen en de boel weer op te halen. Petje af.
Lekker in vakantiestemming komen. Top!



"Hij gaat maar een nachtje op fietsvakantie want hij heeft niks bij zich"
Nee hoor juist heel lang, joh. "Raar"

Was dit de laatste?

Groet Marieke
Was dat langs de Moezel ofzo? Bernkastel-Kues? Zag er zo bekend uit, heb daar deze zomer ook gefietst, met kinderkar, ook over offroadpaden 8) .

Leuk filmpje - alweer!
Spinnetje schreef:'Mam, kijk je nou weer naar die man?"

Ja want ik vind het weer een heel mooi filmpje. Zo knap dat je het geduld hebt gehad om elke keer je Gopro neer te zetten, te fietsen en de boel weer op te halen. Petje af.
Lekker in vakantiestemming komen. Top!



"Hij gaat maar een nachtje op fietsvakantie want hij heeft niks bij zich"
Nee hoor juist heel lang, joh. "Raar"

Was dit de laatste?

Groet Marieke
Dank je, Marieke. Van dit soort berichtjes word ik nu vrolijk :wink: En nee, dit was nog niet de laatste. Nog eentje, om het af te leren... De tocht eindigt op Ameland.
@ Travelmaster: Goed gezien, inderdaad Bernkastel.
We wachten met spanning op de volgende! Maarre, mag ook ná de kerst hoor :lol: !
Ik ben elke keer onder de indruk. Als leek zie ik niet waar je op rijdt, ik zie schijfremmen, maar verder....? Kan je daar iets over vertellen??
Ik hoop ooit weer zo'n conditie te krijgen dat ik dat zou kunnen doen, maar voorlopig geniet ik erg van je filmpjes.
@Wimbas: De basis van de fiets is een 8 jaar oud standaard Cannondale mountainbikeframe met een Headshok verende voorvork, wielmaat 26 inch. Dit frame heb ik opgebouwd met zo licht mogelijke onderdelen, m.u.v de Thudbuster zadelpen, die loodzwaar is, maar als tegenprestatie wel veel comfort geeft.
mooi Marc, op naar Ameland
Ben heel benieuwd of je ook nog kampeert onderweg, kan het me bijna niet voorstellen met zo weinig bagage.
Anja
dijken63 schreef:mooi Marc, op naar Ameland
Ben heel benieuwd of je ook nog kampeert onderweg, kan het me bijna niet voorstellen met zo weinig bagage.
Anja
Ja, hoor, ik had een tentje, slaapzak en matje bij me, alleen geen kookspullen. Ik wisselde kamperen af met B&B's, berghutten en pensions.