Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fiets RAI - Forum Wereldfietser

Fiets RAI

Ik hoorde dat Eric Schuijt met z'n Vakantiefietser op de Fiets RAI staat, komend weekend in Amsterdam. Logisch, want het is zo ongeveer een thuiswedstrijd voor hem. Verder hoorde ik dat Vittorio er ook is. En Koga zal er ongetwijfeld ook wel zijn. Weet iemand wie er verder nog is die interessant is voor wereld-, vakantie-, lange afstandsfietsers? Santos? Van Herwerden? Snel? Is er ergens een compleet overzicht van deelnemers ('exposanten' heet dat deftig) te zien?
Euh...?

http://www.fietsrai.nl/fietsrai2006/default.asp

En dan klikken op Algemene Info, dan op Exposantenlijst, en dan jezelf uitleven!

Kost wel 1 minuut uitzoeken.
EricL schreef:Ik hoorde dat Eric Schuijt met z'n Vakantiefietser op de Fiets RAI staat, komend weekend in Amsterdam. Logisch, want het is zo ongeveer een thuiswedstrijd voor hem. Verder hoorde ik dat Vittorio er ook is.
Dan hebben ze vast geld geboden ;)

Tevens gratis toegang tot de huishoudbeurs.

Wauw! Daar lik ik m'n vingers bij af...

Ik ben nu op de vakdag van de FietsRAI. Het meest boeiende is het glimmende scooterplein. Trappen hoeft dus niet meer is het motto van de beurs.
Wil je echt een beurs met een leuk programma met lezingen, workshops en fietsers informeren fietser, ga dan dit weekend naar Retie (bij Turnhout) in Belgie. Daar organiseert onze Belgische zustervereniging De Vakantiefietser de Fietsreisbeurs. Retie is op 40 km van Tilburg en Eindhoven. Niet ver van abdij Postel. Ze hebben er ook lekkere biertjes. Zie: www.vakantiefietser.be
Leuk dagje uit bij onze Zuiderburen!

De RAI is leuker! Als je honger en dorst heb, hop je naar de huishoudbeurs en ga je overal proeven! Hoef je geen geld te betalen voor je Belgische biertje!

John.

Dus John ga jij Gudy verwennen en haar meenemen naar de huishoudbeurs. Wat vindt je buurman er van als hij overal op de beursvloer kan proeven, terwijl hij zijn knip niet uit zijn broekzak hoeft te trekken?

Gudy staat nu al zenuwachtig bij de deur te popelen!
We hebben een nieuwe afwasborstel, wonderzeem en aardappelschilmes nodig, dus hoog tijd voor de huishoudbeurs!!!
Fietsen op de fietsRAI zijn niet zo interresant, zoals je weet zijn de verhalen van de eigenaren veel leuker!
De buurman gaat ook mee, misschien zijn er handige en toch makkelijke dingetjes op de huishoudbeurs.

Groet, John.

Goede tip van Bert. Het was me min of meer ontschoten. Maar ik ga morgen naar Retie in plaats van naar de RAI. Lijkt me leuker. Eerste keer trouwens dat ik de beurs in Belgie bezoek. Ben benieuwd.

Dan hebben ze vast geld geboden


Ha die Marten,

je hebt eigenlijk wel gelijk dat wij er iets voor in ruil krijgen, of beter gezegd hebben gekregen. Carla en ik worden nl. door Koga Miyata geponsord en zij willen graag dat wij een aantal lezingen verzorgen. En wij krijgen dan ook nog eens een stand erbij...
Maar volgens mij is De Vakantiefietser de enige fietsenwinkel (wat het eigenlijk niet eens is) op de hele FietsRAI. Verder staan er alleen merken.
Voor wie een opengesneden Rohloff-naaf wilt zien, kom naar de RAI, ik heb er een op de stand staan. :idea:

Beste Eric,

Als ik jou wil treffen, je materiaal wil zien en adviezen van je wil, dan kan ik toch beter naar jouw winkel gaan. Daar heb je toch veel meer assortiment in huis dan op de Huishoudbeurs/FietsRAI? Weet je wat de toegang voor de Huishoudbeurs/FietsRAI kost? inderdaad 15,- Euro! Kun je natuurlijk wel gratis de nieuwste borrelnootjes proeven.