Additionally, paste this code immediately after the opening tag: goedkope Vittoria randonneur band - Forum Wereldfietser

goedkope Vittoria randonneur band

Ik kwam deze band op internet tegen. Meende me te herinneren dat deze Vittoria door een aantal forumleden positief beoordeeld werd. Nu voor 15 euro!

http://www.internet-bikes.com/index.php?p=6618&id=69328

Ik heb geen enkele band of ervaring met Vittoria, noch met Internetbikes.
De Hyper variant wordt hoog gewaardeerd, dit is de gewone variant die minder onthaal krijgt. Jammer maar helaas.
de reacties op Vittoria-banden gaan meestal over de Hyper Voyager, maar deze vind ik net zo goed. ik heb deze in dikte van ongeveer 42 mm en die bevalt heel goed (soepele wangen, sterk, anti-lek is goed) en heel betaalbaar.
(over die hyper voyager: de testkees van fietsersbond gebruikt die als zijn referentieband. prima. maar/en ik denk daarbij: wij leden van het menselijke ras laten ons al snel gek maken door de gerichte en beïnvloedende marketing van een merk of leverancier: alsof alleen het topmodel de allerbeste eigenschappen heeft en goed genoeg is en alsof wij dat allemaal kunnen voelen. (hoe voel je een verschil als je maar op één fiets tegelijk rijdt??) ik denk dan: een goede band is goed genoeg en meer dan zo'n 15 à 20 euro betalen voor een buitenband vind ik nie nodig. ik schat persoonlijk deze vittoria randonneur hoger is dan de naar mijn mening (of moet ik zeggen: mijn beeldvorming) stugge schwalbe marathon banden. van schwalbe vind ik dan weer de spicer heel fijn: heb ik die momenteel als voorband in 40-622: soepel, snel, betaalbaar, grip geen probleem en nog niet lek gegaan)

met internetbikes heb ik alleen goede ervaringen met meerdere bestellingen van banden en andere fietsonderdelen. nee, ik heb er geen aandelen, ha ha.

groet! hoogframe
Ik denk dat je even moet google'n op internet bikes.
Als het goed gaat heb je geen klachten
Maar leveren ze iets verkeerd. Of heb je klachten over wat je geleverd hebt gekregen. Berg je dan maar.

Zeer zeer slechte afterservice.
De reden voor het mindere onthaal is voornamelijk de hogere rolweerstand. Of je dat belangrijk vindt moet je zelf uitmaken.