Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Video: TransAlp van München naar Riva - Forum Wereldfietser

Video: TransAlp van München naar Riva

Jaarlijkse MTB-trip ging deze keer over de Alpen;
1000km en 27800hm gespreid over 10 dagen.
Solo, met de rugzak:

6 maanden later bij de montage van filmpje komen de herinneringen opnieuw naar boven:
Leuke reis, met (te)veel sneeuw, in een prachtig (en historisch) décor...

Bron

Enjoy!
Super!
Kewl! Knap filmpje, ik word er vrolijk van. (De man van 12:46 :D )

Heb je een bestaande route gevolgd of zelf samengesteld?
Viel het mee met die grote rugzak? Had je niet liever een frame- of/en stuurtas gehad?
Mooi! Zo te zien delen we een aantal hobby's...
Super...mooie route zo door die tunneltje's.
"Don't worry" geeft ook mooi aan hoeveel moeite je moet doen voor een leuke film.
bert heuvellander schreef: Heb je een bestaande route gevolgd of zelf samengesteld?
Viel het mee met die grote rugzak? Had je niet liever een frame- of/en stuurtas gehad?
Bert,
Op het internet zijn onvoorstelbaar veel gpx'en te vinden, die'k heb samengesteld.
Dit gedeelte van de Alpen lenen zich enorm goed aan zulke trips; een Alpencross is héél populaire bij de Duitse bikers.

Ik heb al enkele jaren ervaring met de rugzak. De allereerste keer nog geprobeerd met een stuurtas, maar daardoor is de fun van het biken weg (naar mijn mening). Bovendien heb ik wel wat schrik om onderweg een frame- of zadeltas te verliezen en dat pas op het einde van de dag te merken. Vandaar de rugzak...
(Zo is ooit 1 van de camera's van het stuur losgekomen, en ik heb er een half uur naar moeten zoeken... Gelukkig was die camera fluo oranje... 8) )
55er schreef:"Don't worry" geeft ook mooi aan hoeveel moeite je moet doen voor een leuke film.
Het filmen, fotograferen en achteraf monteren maakt integraal deel uit van de leuke ervaring. Aangezien ik toch heel alleen onderweg ben, en ik niet anders te doen heb dan te slapen, eten, rijden, eten, slapen... dan is het fotograferen en filmen een leuke afwisseling (zéker achteraf terugzien ;-) ).
Ik ben van zonsopgang tot zonsondergang onderweg, en ik zou het niet anders kunnen wensen! Bovendien zijn die dagen einde juni extra lang!
Leuk Toffel - inderdaad monteren is het nog eens allemaal beleven 8)
Als je www. voor het woord vimeo in je link plaatst, dan je gehele link selecteert en op de knop Videos - Vimeo drukt, ziet het er ook op de WF heel mooi uit, kijk maar >>>

Bron
Blanche schreef:Leuk Toffel - inderdaad monteren is het nog eens allemaal beleven 8)
Als je www. voor het woord vimeo in je link plaatst, dan je gehele link selecteert en op de knop Videos - Vimeo drukt, ziet het er ook op de WF heel mooi uit, kijk maar >>>

Bron

Wooowww! Dank U wel, Blanche!!!
Het originele bericht is bij deze aangepast!
Top film! Leuk om te kijken.
Knap hoor!

Groet Marieke
Prachtig gefilmd !
En ongelofelijk mooi gemonteerd.
Leuke film. Erg van genoten. Bedankt voor het delen.

Mvg, Johan
Goed gemaakt! (en fijn om op het forum te zien dat er ook nog gefietst wordt :roll:)

Het is ook inspirerend: er valt namelijk nog heel veel op asfalt te fietsen, maar het gaat me eerlijk gezegd wel een beetje vervelen. Zo'n mtb-route door de bergen over niet al te lijpe paadjes lijkt me wel wat. Op het verlanglijstje! Dank dank dank.
Supermooi :D , wat een belevenis. Natuurlijk verliefd op het momentje van de man met hondenkar en hond. Heerlijk muziekje eronder, Fink herkende ik makkelijk en don't worrry be happy natuurlijk, Nina Kinert ga ik zo even opzoeken.
De film deed me ook terugdenken aan Canada ( daar hebben we een camperrondreis gemaakt, in Jasper weekje blijven hangen en daar mountainbike gehuurd, gaaf, mbv wat kopietjes van de verhuurder mooie tochtjes gemaakt).