Additionally, paste this code immediately after the opening tag: 'fietshotel' - Forum Wereldfietser

'fietshotel'

Ha Henk

Nog een keer een vraag over hotel in Marrachech : wij proberen ook een plek voor onszelf én onze fietsdozen in Hotel Farouk te resereveren, maar ze reageren niet op onze vraag. We komen 's avonds laat aan , dus we willen het graag geregeld hebben. Met welk e-mail adres heb jij contact gelegd?

Of heeft iemand een andere suggestie ?

Dank je & wellicht tot ziens

Henk uit Utrecht
Maak je geen zorgen Farouk heeft een grote opslagruimte met voldoende plek. Of dat ook voor jullie geldt weet ik niet. Ze reageren nooit op mail. Als je meer zekerheid wilt, boek dan wat via booking.com.

p.s. waarom stel je een persoonlijke vraag aan Henk op het openbaar forum?
Als de vraag toch aan meer Wereldfietsers gesteld wordt dan zou ik voortaan een iets duidelijkere titel kiezen.
Blanche schreef:Als je meer zekerheid wilt, boek dan wat via booking.com.
Booking.com lijkt er een hele commissie op te hebben. Volgens booking.com kost het hotel 35 euro. Rechtstreeks via de site van het hotel slechts 21 euro.
Horizonfietsers schreef:
Blanche schreef:Als je meer zekerheid wilt, boek dan wat via booking.com.
Booking.com lijkt er een hele commissie op te hebben. Volgens booking.com kost het hotel 35 euro. Rechtstreeks via de site van het hotel slechts 21 euro.
Daarmee bedoelde ik niet boeken bij Farouk. Wij hebben meerdere malen overnacht bij een hotel dat op de eigen website een hogere prijs aangaf dan op Booking.com. De vraagsteller wil zekerheid qua overnachting en stalling - nou dat kan op deze manier.