Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietstocht Santiago 2015 - Forum Wereldfietser

Fietstocht Santiago 2015

Op 31 augustus van dit jaar start onze fietstocht naar Santiago. Wij zijn nu met z'n tweeën, maar er kunnen nog enkele fietsers mee (M/V) De opzet is om als pelgrims (kamperen) te overnachten. Wij willen daar in 4 weken naar toe fietsen. Interesse, stuur een reactie.
Ik ben ook aan aan het denken om een keer naar Santiago te gaan maar vraag mij af of eind Augustus niet laat is maar misschien hebben jullie hier een reden voor en wat is jullie bedoeling hoe terug te gaan ik heb weleens gedacht ook terug te fietsen.
Ik volg jullie berichten.gr hans van megen
De reden van de fietstocht in augustus naar Spanje heeft te maken met werkomstandigheden. Wanneer je een p.b. stuurt zal ik je een uitvoerige mail terug zenden.

Met groet Anne
hallo Anne,

na enige jaren ervaring te hebben opgedaan lijkt het me wel leuk om ervaringen te delen en uitdagingen aan te gaan.
ik ben redelijk getraind en heb zware tochten gedaan, heb de juiste uitrusting.
is het misschien bespreekbaar om de zondag zo veel mogelijk als rustdag te houden ?
het zou leuk zijn als we niet alleen via de mail maar ook met een proefdag elkaar aftasten [fietsueel] dan, :shock:

groet Rene
Hoi Rene
Wanneer je mij een bericht stuurt via de p.b. zal ik je uitvoerig berichten hoe de stand van zaken momenteel is.

Groet Anne
Hoi Ruud
Wil je mij je emailadres sturen voor de verdiepende documentatie.

Groet Anne
Hoi
Ondertussen is het al bijna eind maart. Nog 5 maanden te gaan en dan op naar Santiago. In een klein groepje (max 6-7) personen. Daglengte is ca. 100 km. Overnachten in tentjes of eenvoudige onderkomens. Interesse mail naar: trivialis@online.nl Groet Anne
Aan alle fietsliefhebbers voor Santiago. Het kennismakingsweekend staat over 4 weken al voor de deur. Kom je ook kennis maken om te kijken wie er allemaal meegaan. Of dat je zelf de tocht gaat ondernemen, al dan niet met ons tweeën.
Wanneer je nog zou overwegen om mee te gaan naar Santiago (vertrek 31 aug. a.s.) is het wel zaak om nog snel kilometers te maken voor de basisconditie. EEn kennismakingsweekend is gepland van 10-12 juli in de achterhoek, om van daaruit te fietsen op de Postbank. Reacties naar runbikesantiago@gmail.com
Wij trekken het spoor voor jullie, we gaan in augustus en begin september, ook in vier weken, de route doen. 8)
Veel plezier met de voorbereidingen!h
Wij lezen veel op: https://perfietsnaarsantiago.wordpress.com/#vraag3
Als je gisteravond (24/5) de documentaire hebt gezien over de Camino naar Santiago weet je ook welke prachtige beelden je nog tegoed hebt. Maar ook motivatie en insteek kwamen nadrukkelijk naar voren.
rvwalsem schreef:hallo Anne,

na enige jaren ervaring te hebben opgedaan lijkt het me wel leuk om ervaringen te delen en uitdagingen aan te gaan.
ik ben redelijk getraind en heb zware tochten gedaan, heb de juiste uitrusting.
is het misschien bespreekbaar om de zondag zo veel mogelijk als rustdag te houden ?
het zou leuk zijn als we niet alleen via de mail maar ook met een proefdag elkaar aftasten [fietsueel] dan, :shock:

groet Rene
Hoi Rene,
Graag wil ik met jou in contact komen.
Mag ik jou mailadres?
Ik weet niet hoe ik jou een pb moet sturen.
Ik hoop van je te horen.
Groet
Ha Fietser,

Er is een Pb-knop onder aan ieder berichtje.
Dus, op die Pb-knop klikken en een berichtje sturen. Zo doe ik het.
Je moet wel ingelogd zijn, geloof ik.
Succes!
Loes
En met de huidige weersomstandigheden is het heerlijk voorbereiden op de trip naar Santiago. Weet jij ook nog niet wat je wilt gaan of met wie. Bij ons in klein groepsverband kun je je nog aansluiten. En kennis maken doen we de volgende maand in de Achterhoek.
Hoe verstuur ik persoonlijk bericht? Bij mij geen knop PB onderaan elk bericht.
Marian
En nu ook te volgen via: www.runbikesantiago.nl
masto schreef:Hoe verstuur ik persoonlijk bericht? Bij mij geen knop PB onderaan elk bericht.
Marian
Als het goed is, nu wel :D