Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Ik kon geen geld pinnen in Belgie!? Hoe is dit in Frankrijk? - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Ik kon geen geld pinnen in Belgie!? Hoe is dit in Frankrijk?

Chris schreef:Ondertussen is het probleem in België opgelost, de banken zijn nu verplicht geworden om geldafhaling in de zogenaamde self-banks (waar je binnen geld afhaalt) voor iedereen toegankelijk te maken.
Enig verschil bij ING is dat als je geen klant bent, geen briefjes van €5 kan afhalen.
pas op, ik weet dat dit voor bancontact/proton-klanten geldt, maar heb niet gezien of dit ook voor maestro-klanten geldt, k zou het es moeten navragen aan iemand die ik ken die in de bank werkt :).

nog niet te vroeg juichen dus ;)
Ondertussen is het probleem in België opgelost, de banken zijn nu verplicht geworden om geldafhaling in de zogenaamde self-banks (waar je binnen geld afhaalt) voor iedereen toegankelijk te maken.
Enig verschil bij ING is dat als je geen klant bent, geen briefjes van €5 kan afhalen.
Mis!!! De regeling dat de selfbanking is opengesteld voor klanten van andere banken, geldt voorlopig alleen voor rekeninghouders van een Belgische rekening. Dus blijft gelden: GA NAAR EEN MISTER CASH!!!

Groetjes,

Astrid