Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Vrouw 57 jaar zoekt leuke fietspartner omgeving Amsterdam - Forum Wereldfietser

Vrouw 57 jaar zoekt leuke fietspartner omgeving Amsterdam

Ik zoek iemand van ongeveer mijn leeftijd om samen weekend (nederland)en week (België Frankrijk)fietstochten te maken. Ik ben gewend om te fietsen met tentje en ga graag tussen de middag in een Frans restaurantje menu du jour eten.

Au revoir en misschien a bientot !
yolly schreef:Ik zoek iemand van ongeveer mijn leeftijd om samen weekend (nederland)en week (België Frankrijk)fietstochten te maken. Ik ben gewend om te fietsen met tentje en ga graag tussen de middag in een Frans restaurantje menu du jour eten.

Au revoir en misschien a bientot !
Hoi Yolly, misschien een idee om eens met het rondje amsterdam mee te fietsen en kennis te maken met fietsgekke stads genoten? De aankondigingen van het rondje amsterdam staan bij de overige activiteiten op het forum. Je kunt ook eens met een wereldfietserweekend meegaan, die zijn echt ontzettend leuk. Voor deelname moet je lid zijn van de vereniging. Die weekend activiteiten staan bij de verenigingsactiviteiten op het forum.
dank Eric voor de tip Ga ik zeker doen tot wo 4 februari !En ik heb ook lidmaatschap aangevraagd.

groet yolly
Hoi Yolly,

We hebben elkaar tijdens de stormachtige wintertrektocht ontmoet. :lol:

Ik wil eigenlijk wel heel graag in de meivakantie gaan fietsen richting Belgie/Frankrijk
natuurijk met tent. Dacht aan (een stuk) richting Parijs (Benjaminse of van Goghroute)
Misschien leuk om samen of met meerdere te gaan?

een keer rondje Haarlem -Amsterdam is ook altijd leuk!

groet,
Anke
Zeker goed plan we nemen contact op we hebben elkaars mail okay. Ik was op wo avond mee met rondje Amsterdam was gezellig!
Als je zin hebt is er zondag een rondje Haarlem, je bent van harte welkom!

http://www.wereldfietser.nl/phpbb/viewt ... 30&t=24373
Hallo Yolly,

Ik woon in Leiden, ben vrouw en 52 jaar. Ik zou het leuk vinden om kennis met je te maken en daarna eventueel samen fietstochtjes temaken.
Stuur je me een emailbericht? , naar: yaelguery@yahoo.co.uk.
Ben je vanavond van de partij (rondje Ammiedamski)?
ga ik wel proberen 20.00 berlage brug weer?
19.00 uur, Berlage brug.