Additionally, paste this code immediately after the opening tag: parkeren bij Zaventhem - Forum Wereldfietser

parkeren bij Zaventhem

Wij willen komende zomer van Zaventhem naar Spanje vliegen voor een fietstocht van 3 weken. Als ik mijn auto daar moet parkeren ben ik zo'n € 200,= kwijt. Daar kan ik mijn tentje in Spanje toch beter voor parkeren. Heeft iemand misschien een andere oplossing in de buurt van het vliegveld? We hebben de fietsen bij dus kunnen in een flinke straal buiten Zaventhem parkeren.

Ben benieuwd op jullie reactie.

Groet,

Frans
fransvandommelen schreef:Wij willen komende zomer van Zaventhem naar Spanje vliegen voor een fietstocht van 3 weken. Als ik mijn auto daar moet parkeren ben ik zo'n € 200,= kwijt. Daar kan ik mijn tentje in Spanje toch beter voor parkeren. Heeft iemand misschien een andere oplossing in de buurt van het vliegveld? We hebben de fietsen bij dus kunnen in een flinke straal buiten Zaventhem parkeren.

Ben benieuwd op jullie reactie.

Groet,

Frans
ik veronderstel dat je Zaventem bedoelt, en niet Zaventhem?

parkeer die gewoon langs de straat, 't is niet dat er hier in België Parijse toestanden zijn... maar dan parkeer je die natuurlijk op een plaats zonder parkeermeter, en in zaventem zal je er niet veel vinden, je zal al eerder naar Sterrebeek of Kortenberg ofzo moeten trekken.

Ondergrondse parking voor 3 weken is gewoon duur.

hallo

en wat denk je van de trein
die komt onder zaventem toe en zijn er om de 15 min van uit brussel

groetjes
bono

Ik kan de dienstregeling voor juli nog niet vinden maar dit is ook een optie!
Ja, zo heet het vliegveld en bijbehorend treinstation in Zaventem officieel.

De trein is een geweldig comfortable optie. En maak je over die dienstregeling maar geen zorgen: de internationale trein Amsterdam-Brussel rijdt al vele jaren op praktisch hetzelfde schema, ieder uur. Vanaf Brussel rijdt er iedere 10 minuten een trein naar de luchthaven, en sinds een maand of twee heb je ook een directe verbinding vanaf Leuven. Waar woon je trouwens?

Groetjes,

Astrid

Het probleem van Brussel naar het vliegveld is er niet we hebben immers de fietsen bij. We vliegen om 16.00 uur dus hebben ook nog eens tijd!
We moeten van Nuenen, onder Eindhoven, komen. Dus Eindhoven - Brussel is perfect.

frans

mmm,

Als ik mocht kiezen en ik was toch al op het station dan wist ik het wel... dan stapte ik lekker op Brussel Noord over op de airport express. Anders moet je namelijk of goed de binnenweggetjes kiezen en kennen of de loeidrukke Leuvensesteenweg nemen waar geen fietspad is... en dat is niet bepaald fietsplezier. Bovendien: de trein doet pakweg 15 minuutjes over dat traject, met de fiets ben je al snel een uur onderweg...

Groetjes,

Astrid

fransvandommelen schreef:Het probleem van Brussel naar het vliegveld is er niet we hebben immers de fietsen bij. We vliegen om 16.00 uur dus hebben ook nog eens tijd!
We moeten van Nuenen, onder Eindhoven, komen. Dus Eindhoven - Brussel is perfect.

frans
als ik jullie was, zou ik Lommel - Brussel nationaal luchthaven nemen, dat is een stuk vlotter. En dan vertrekken jullie toch al per fiets ;)

(of gewoon fietsen van eindhoven naar brussel, da's net iets meer dan 100 km schat ik, en je hebt toch tijd tot 14 uur ofzo :))

Euh... even Mappy bezocht: Nuenen - Zaventem is 141 KM (ca. 40 tot Lommel) en vanaf Lommel moet je dan treinen met de boemel via Antwerpen... dat is dus geen avance.

Groetjes,

Astrid
fransvandommelen schreef:Wij willen komende zomer van Zaventhem naar Spanje vliegen voor een fietstocht van 3 weken. Als ik mijn auto daar moet parkeren ben ik zo'n € 200,= kwijt. Daar kan ik mijn tentje in Spanje toch beter voor parkeren. Heeft iemand misschien een andere oplossing in de buurt van het vliegveld? We hebben de fietsen bij dus kunnen in een flinke straal buiten Zaventhem parkeren.

Ben benieuwd op jullie reactie.

Groet,

Frans
Wij hadden een parkeerplaats bij een speciaal bedrijf
Ze hebben ons met een shuttle naar de terminal gebracht, het ging allemaal heel vlotjes.
Ik geloof dat we via deze website reserveerde: http://www.parkingluchthavenzaventem.be

Dat was ook ongeveer de helft goedkoper dan P3.

Toch weer 100 euro extra voor tijdens de vakantie;)

succes
Via Eindhoven-Maastricht. In Maastricht is er op gezette tijden een directe verbinding naar Brussel Noord waar je kan overstappen op de trein naar de luchthaven. Het is nog niet te boeken maar wel te bekijken op: http://www.b-rail.be/main/N/ Kies in het reisplanner menu voor "internationaal". Dan heb je alvast een idee...

Monique