Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsmaatje v korte en lange tochten - Forum Wereldfietser

Fietsmaatje v korte en lange tochten

Zoek een toerfietser(ster) om samen lange of korte tochten te fietsen in binnen en buitenland. Ik fiets gemiddeld 70 tot 90 km per dag.
Ben een sportieve vrouw van 62 jaar. Rij op een MTB.
Wie heeft er zin om samen al fietsend de wereld te ontdekken......
Alles in goed overleg...ik woon in de omgeving van Gouda.
Hoi ik ben Coen ben gepensoneerd heb verleden jaar de Franse Gorges gefietst van Nice naar Montpellier en heb de groene route Avignon Rotterdam gedaan ben van plan naar Malaga te vliegen en vandaar naar Gerona of Andalucia te doen woon in Zevenkamp R dam zoek een fietsmaatje fiets 50 tot 80 p/d met rust dagen tijd genoeg heb je intresse gr.
Hallo, een leuke oproep, je bericht spreekt me aan. Voor deze zomer heb ik al afspraken voor een langere fietsvakantie maar ik zou het heel leuk vinden er zo nu en dan een paar dagen of weekje extra op uit te trekken. Ik ben 60 jaar en heb al aardig wat km in Nederland en Europa gemaakt. Het liefst kampeer ik en de voorgestelde dagafstanden zijn prima. Als het je iets lijkt, hoor ik graag van je. Carin
Hoi spreek mij ook wel aan dag op week trip om elkaar te leren kennen weet niet hoe we in contact kunnen komen mijn mail adres is c.elsenaar@gmail.com hoop snel van je te horen gr Coen.
Beste allen,

Ook ik ben op zoek naar fietsmaatje(s) om met enige regelmaat een of meerdere dagen er op uit te trekken en komend jaar (wanneer ik stop met werken) ook langere tochten te maken. Noord Duitsland, Limes, Noorwegen, Ierland en sta open voor andere ideeën.
Ik woon in de directe omgeving van Utrecht en ben 61 jaar en vrouw. Afstanden tot 100 km is prima. Een tent en bij slecht weer een B&B.
Ben benieuwd en hoop op een reactie!
kuota schreef:Hoi spreek mij ook wel aan dag op week trip om elkaar te leren kennen weet niet hoe we in contact kunnen komen mijn mail adres is c.elsenaar@gmail.com hoop snel van je te horen gr Coen.
Ha Coen.
Sorry dat ik nu pas reageer.
Heb je al een mail gestuurd maar die komt terug....
Mocht je nog interesse hebben ....hoor ik het graag.
Zonnige groet. Mad
Ook ik houd me aanbevolen. Ik ben vrouw, 52 jaar en woon in Leiden. Heb al meerdere lange fietstochten gedaan. Maar wil ook korte tochtjes gaan maken met een leuk maatje. Schrijf a.u.b naar yaelguery@yahoo.co.uk
Vermeld ook waar je woont aub.
gegroet!
Bekwaam schreef:Ook ik houd me aanbevolen. Ik ben vrouw, 52 jaar en woon in Leiden. Heb al meerdere lange fietstochten gedaan. Maar wil ook korte tochtjes gaan maken met een leuk maatje. Schrijf a.u.b naar yaelguery@yahoo.co.uk
Vermeld ook waar je woont aub.
gegroet!
Ik woon in Bodegraven....heb geprobeerd je te mailen, maar ik krijg het niet verzonden..
Mijn mail adres is 51mjgw@gmail.com
Probeer even of je mijn kunt mailen dan kunnen we iets afspreken..
Zonnige groetjes. Mad
Zin in een keer een leuke fietstocht wat meer in het oosten van het land?
Dan ben ik graag van de partij...

Maar ik kan ook wel eens naar het westen of het midden van het land komen...

Ik ben 52 jaar en zou het ook wel leuk vinden om regelmatig met anderen samen een stuk te fietsen.
Ik heb afgelopen jaren meerdere langere fietstochten gemaakt.

Groet,
Ingrid
Hallo Ingrid,

Ik ben Gerard Koopman, 64 jr. Woon in Ursem, ( NH.)
Ben getrouwd en heb 2 kinderen, wil 1Mei'15 naar Compostela fietsen. Voor de uitdaging / Cultuur.
En er ongeveer 1maand over doen, wel Low Budget, en Compostela-slaaprefuge's aandoen, en heb ook wel een kleine tent mee.
Heb 2e hands een Giant Expedition fiets, compleet met tassen, gekocht.
Ik hoor het wel van je.
Groet Gerard. :)
Enckie schreef:Zin in een keer een leuke fietstocht wat meer in het oosten van het land?
Dan ben ik graag van de partij...

Maar ik kan ook wel eens naar het westen of het midden van het land komen...

Ik ben 52 jaar en zou het ook wel leuk vinden om regelmatig met anderen samen een stuk te fietsen.
Ik heb afgelopen jaren meerdere langere fietstochten gemaakt.

Groet,
Ingrid
Hoi Ingrid...
Bedankt voor je berichtje.
Lijkt me leuk om eens samen kennis te maken. Zullen we een afspraak maken
Zodat we kunnen bijpraten.
Gebruik mijn mail adres....51 mjgw@gmail.com
x
dellendorff schreef:x


He die jan.

Heb je even gekeken op het forum....
Ga je mee fietsen in Slovenië in sept......

Zonnige Groetjes
Beste Marjo, Ingrid en eventuele anderen,

Ook ik ben op zoek naar een fietsmaatje (m/v). Ben 57, woon in Zwolle, fietste tot nu toe op MTB met BOB-trailer maar heb net een Santos Travelmaster aangeschaft. Ik heb al redelijk wat gefietst (in Europa).

Omdat ik van warm weer houd en al heel vaak van NL naar Z-Frankrijk/Italië ben gefietst, gaat mijn voorkeur uit naar vliegen en vandaaruit verder fietsen: (Zuid)Spanje, (Zuid)Italië, Griekenland etc. Liefst kamperen (iig tent mee) in combinatie met B&B/hotel (bij slecht weer...).

Ook Cuba staat op mijn lijstje en Zuid-Afrika, maar dan moet je wel minstens vier weken gaan. Ik werk nog maar ben redelijk flexibel in het opnemen van vakantiedagen.

Als het mooi weer is in NL (> 25C) dan wil ik wel eens een paar dagen vrij nemen en gaan fietsen (rondje NL, waddeneilanden), zou leuk zijn als jij ook die flexibiliteit had. Ik fiets zo'n 80-100 km per dag als ik elke dag fiets, maar kan ook meer: zo fietste ik vorig jaar in een keer naar Ameland (135km) om daar twee nachten te kamperen en daarna weer in een keer terug te fietsen; voor zo'n weekendje vind ik de afstand/tijd te kort om de tocht in twee etappes te verdelen.

Nou, dat zijn zo'n beetje mijn ideeën over (vakantie)fietsen. Ben benieuwd of iemand hier een aanknopingspunt in ziet.

Groet, Iris
fietsmaatje@telfort.nl
Hoi allemaal,

Mijn naam is Lilian. Ik ben een sportieve V van 51 jaar. Heb een gewone Gazelle stadsfiets waar ik behoorlijk stevig mee doorfiets.
Ik zoek iemand die in de omgeving Rotterdam/Den Haag dagtochten wil maken van 30 tot 70 km. Vertrek: een van de metro/Randstadrail-stations.

Vorig jaar ben ik meegeweest met een Cycletours-vakantie in Frankrijk voor 'levensgenieters'. Een hele week fietsen, héérlijk! Alleen het was kamperen en we hadden veel regen. Ik ben toch meer een pension-/hotelmens... :oops:
De kopgroep bestond uit renners. Ik zat in de groep erna met m'n gehuurde toerfiets van de organisatie (heb dus een redelijk goede conditie).

Ik zou in augustus graag weer meegaan met een groepsreis van een dag of 8 à 10 vanuit één hotel of meerdere hotels met bagagevervoer. Daarvoor zoek ik ook een reisgenoot, zodat ik niet als enige bij een groep stellen zit.

Ik kan vaak fietsen in de oneven weekenden en op donderdag en vrijdag. Voel je er wat voor om eens een dagje met mij te fietsen? Aarzel niet en mail naar:
dn_tribune@yahoo.com
Hoi Lilian.

Gezellig dat je reageerde.
Voel er wel,iets voor om in aug een tocht te gaan fietsen.
Mail me even hierover op mijn eigen mailadres.
51mjgw@gmail.com
Dan kunnen we verder wat afspreken.

Zonnige fietsgroet. Marjo