Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Te koop en te geef Thermarest Slaapmat large en stoeltjes - Forum Wereldfietser

Te koop en te geef Thermarest Slaapmat large en stoeltjes

Therm-a-rest Prolite 4 slaapmat large (196 x 63 x 3,8cm) 40 euro (Gereserveerd)

Therm-a-rest stoeltje voor de 63 cm brede mat 20 euro (samen met mat 50 euro)

Therm-a-rest stoeltje voor de 50 cm brede mat 20 euro

Exped Chairkit Large 20 euro (Gereserveerd)

Te geef Thermarest slaapmat ook large (196 x 63 x 3,8cm) De mat is een van de eerste matten, maar altijd uitgerold bewaard met ventiel open. Is nog goed.(Gereserveerd)
Zie PB
Goedendag . Ik weet dat zulke stoeltjes licht zijn maar heb eigenlijk nooit 1 in 't echt gezien / gebruikt . Ook vrees ik een beetje voor mijn luchtbed ( ? ) . Echter voor een aantrekkelijk prijsje ? Graag zou ik weten waar U vandaan komt i.v.m. eventuele additionele verzendkosten etc . Vr . Gr . Christiaan .
Beste heer Zwieserijn ,

Bij mij bestaat er wat onduidelijkheid in het algemeen over deze stoeltjes ; zoals hoe ze zitten en of het wel verstandig is voor de levensduur van je luchtbed ( neo air camper L ) . Ook ben ik benieuwd welk model U aanbiedt : trekker chair , trekker lounge of compact chair ? Tenslotte wil ik weten of U in mijn omgeving woont eventueel i.v.m. additionele verzendkosten en of U nog een klein beetje kunt zakken in de prijs ? Het is voor mij echt een gok omdat ik het comfort niet ken , wellicht is het heerlijk ? Ik heb op dit moment wel een soortgelijk model maar dan van houten latten en dus zwaarder ...

Bij Voorbaat Dank . Christiaan