Additionally, paste this code immediately after the opening tag: rondje Rotterdam op zondag 15 maat 2015 - Forum Wereldfietser

rondje Rotterdam op zondag 15 maat 2015

rondje Rotterdamfietstersters,
op zondag 15 maart is het alweer de derde zondag van de maand: rondje Rotterdamzondag.
Nu wil het geval dat er ook fietsbeurs is.
Ikzelf heb nog weer een andere soort afspraak elders.

Lijkt me voor niet iedereen een beletsel om de dreven rond Rotterdam te gaan befietsen.

Verzamelen onder de Euromast om 12 uur.

Gepke.
Na een bezoek aan de cytrowendealer ("nee meneer de werkplaats is gesloten op zaterdag, ik zou het echt niet weten, ik draag immers een stropdas dus ik ben meer van de gladde verkooppraatjes"), de aanpalende sloperij De Populier ("derde pad links staat nog een Xm"), twee bloedende jatten en de constatering dat er echt kwa veertechniek helemaal geen r**t veranderd is bij Cytrowen de afgelopen 35 jaar, heeft het hydraulisch systeem van mijn 1977 Citrowen CX Pallas 1000 weer druk in de leidingen.

Behalve dat ik nu erg blij ben met m'n V-brakes (hoewel ik er meteen bij moet zeggen dat het sterk op het Magura lijkende remsysteem van de Lelijke Eend echt belachelijk betrouwbaar is (en er dezelfde olie in gaat (5,50 per liter!)), ben ik dus in de gelegenheid om morgen mensen die het Rondje alleen maar leuk vinden als Gepke er bij is (dat is dus eigenlijk iedereen), te vervoeren van en naar de beurs.

Een PB volstaat voor wie mijn nummer niet heeft. Woonachtig zijn in de regio 010 helpt ook.