Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Advies en tips fietsvakantie Zuid-Thailand & Maleisie! - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Advies en tips fietsvakantie Zuid-Thailand & Maleisie!

dik5 schreef:Gelukkig , eindelijk weer een teken van leven.
Ik had gehoopt dat je tijdens je reis je ervaringen zou delen met ons,maar misschien komt dat nog.
Wel fijn dat je het allemaal goed is bevallen.
groet Dirk

Hallo Dirk en alle andere fietsvakantie gangers,

Ik heb mijn reiservaring dagelijks bijgehouden via deze blog (zie linkje) hieronder, dus mocht je het leuk vinden om te lezen.... be my guest :-)

Ps... ff de link knippen of kopieëren en in je browser plakken.

http://fietvakantiethailand.reislogger. ... blog.91346

Veel leesplezier, lfs

Groetjes,
Sandre (TravelWoman)
TravelWoman schreef:
dik5 schreef:Hebben jullie al wat van ¨Travelwomen¨ {Sandra) gehoord??? :?:

Ze zou vanaf Oktober de Awol route Zuid- Thailand/ Maleisie fietsen en ons verslag doen over haar ervaringen onderweg! :!:
Zij is de topicstarter :shock: :wink:

Dirk

Heeej....Dirk,

Ben inmiddels al weer terug en heb een super fietsvakantie gehad. Heel veel gezien, beleefd en genoten. Zowel als Thailand en Maleisie was het goed te doen als vrouw, ik heb nergens last van gehad.....iedereen was erg vriendelijk en behulpzaam.

Vooral Maleisie vond ik erg mooi, heerlijk eten en goed vertoeven...dus zeker voor herhaling vatbaar maar dan een ander gedeelte van het land.

Groetjes,
TravelWoman
Ha die Sandra,

Ben jij zondag met jouw informatie op de Wereldfietsbeurs in Bussum?
bert sitters schreef:
TravelWoman schreef:
dik5 schreef:Hebben jullie al wat van ¨Travelwomen¨ {Sandra) gehoord??? :?:

Ze zou vanaf Oktober de Awol route Zuid- Thailand/ Maleisie fietsen en ons verslag doen over haar ervaringen onderweg! :!:
Zij is de topicstarter :shock: :wink:

Dirk

Heeej....Dirk,

Ben inmiddels al weer terug en heb een super fietsvakantie gehad. Heel veel gezien, beleefd en genoten. Zowel als Thailand en Maleisie was het goed te doen als vrouw, ik heb nergens last van gehad.....iedereen was erg vriendelijk en behulpzaam.

Vooral Maleisie vond ik erg mooi, heerlijk eten en goed vertoeven...dus zeker voor herhaling vatbaar maar dan een ander gedeelte van het land.

Groetjes,
TravelWoman
Ha die Sandra,

Ben jij zondag met jouw informatie op de Wereldfietsbeurs in Bussum?
Hallo,

Nee, helaas niet heb dat weekend dienst :-(

Gr. Sandra