Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Negerzoenen bij Eric Schuijt - Forum Wereldfietser

Negerzoenen bij Eric Schuijt

Wat gebeurt er met de Negerzoenen die Eric Schuijt in zijn winkel De Vakantiefietser cadeau geeft en uitdeelt tijdens fietstechniekworkshops op beurzen, nu de naam verandert is, omdat de fabrikant vindt dat Negerzoen niet meer kan?

Ahum, Bert Sitters zijn computer heeft het begeven en die controleerde zijn email in mijn winkel. Hij heeft het eerste bericht namens hemzelf erop gezet, ook al staat het onder mijn naam.
Pas toen het erop stond realiseerde Bert zich dat het bericht namens de winkel op het forum is gezet. Pfff. is dit zo duidelijk

Politically correct Negerzoenen!!!

"Allochtoon minderheidsgroep met getinte huiskleur mondelijk affectie koekjes!"

:!:

Doop ze maar om in Negerinnentetten, zoals de Vlamingen zeggen :P

Mischien is het beter om gewoon een paar witte chocolade negerzoenen in hetzelfde doosje te stoppen en ze dan intigratiezoenen te noemen?
Probleem opgelost!!

moet je tegenwoordig dan ook al wit zijn om te integreren... die Verdonk verzint het wel he! :roll:

Als blanke allochtoon weet ik daar idd heel veel van!
Wat in Nederland nu gebeurd met Negerzoenen is in Engeland ook gebeurd met Gollywogs (strip figure van marmalade reclames) 10 jaar geleden.

Ben ik dat of zijn mensen tegenwoordig overgevoelig voor dit soort dingen? :?:

Ik heb totaal geen negatieve gedachten bij een "negerzoen", dus ik vind het je reinste onzin...

Er zijn toch veel ergere dingen in de wereld om je druk over te maken... :roll:

vreemd hoor:

gewijzigd: tekst in wit = nvt
1 Eric stelt een vraag aan zchzelf op dit forum. Ik snap dat niet, heeft Eric last van gespletenheid? of is het vorm van marketing? :? De beantwoording van zijn vraag hangt van hemzelf af. Of hij geeft Negerzoenen weg omdat het woord neger hem zo aanspreekt, dan moet ie ze opmaken en er mee stoppen (en dan hebben de mensen die zeggen dat het beldigend is gelijk), of hij doet het omdat hij ze lekker vindt, dan kan hij gewoon doorgaan met de Zoenen.

2 De reclamecampagne van de fabrikant was zeer goedkoop en zeer succesvol. Het produkt staat weer in de schijnwerpers. Zeker weten dat de omzet omhoog gaat en dat met maar één persbericht.

3 Ik ben in niet in staat om te beoordelen of iemand zich beledigd voelt door het woord "neger". Als iemand anders een klap krijgt, voel ik het niet en krijg ik ook geen blauwe plek. Maar als ik met mijn kleine nichtje over straat loop, zal ik toch niet tegen haar zeggen: "Ga maar aan die neger vragen of je in zijn winkel naar de wc mag." Blijkbaar weet ik toch dat dat niet kan.

4 Als je het niet waard vindt om je er druk over te maken, moet je dat ook niet doen. :wink:

Sjirk

Hoe zit het met jagers, blanke vla, afrikaantjes, jodekoeken en potgrond???
Een stripboek van Sjors en Sjimmie??? De gaper op de gevel van de apptheek, kan dat nog wel??? Wat een stom gedoe! Een negroide Sinterklaas in de Bijlmer! Shit shit shit, mag een land helemaal geen tradities meer hebben?

John.

Ahum, Bert Sitters zijn computer heeft het begeven en die controleerde zijn email in mijn winkel. Hij heeft het eerste bericht namens hemzelf erop gezet, ook al staat het onder mijn naam.
Pas toen het erop stond realiseerde Bert zich dat het bericht namens de winkel op het forum is gezet. Pfff. is dit zo duidelijk? :lol:

Sjirk M schreef : 1 Eric stelt een vraag aan zchzelf op dit forum. Ik snap dat niet, heeft Eric last van gespletenheid? of is het vorm van marketing?

Sjirk, Eric geeft heel vaak en heel gedetailleerd informatie op allelei vragen van forum gebruikers, als je al die antwoorden hebt gelezen weet je dat hij dat hele kleine beetje extra ' marketing ' echt niet nodig heeft...

Groetjes Lars

Ps Eric, ik moet nog steeds eens naar je winkeltje komen kijken, en natuurlijk een heerlijke NEGERZOEN eten ! :D

Een negerzoen is bruin van buiten, en toch wit van binnen? Als je hem opeet, vermengen deze kleuren zich met elkaar.
Een multiculturele zoen dus. :lol:

lars de wit schreef:Sjirk, Eric geeft heel vaak en heel gedetailleerd informatie op allelei vragen van forum gebruikers, als je al die antwoorden hebt gelezen weet je dat hij dat hele kleine beetje extra ' marketing ' echt niet nodig heeft...
Ahum, Bert Sitters zijn computer heeft het begeven en die controleerde zijn email in mijn winkel. Hij heeft het eerste bericht namens hemzelf erop gezet, ook al staat het onder mijn naam.
Pas toen het erop stond realiseerde Bert zich dat het bericht namens de winkel op het forum is gezet. Pfff. is dit zo duidelijk?
Ik heb 'm!

Sjirk

Het klopt inderdaad: ik heb het bericht erop gezet. Geen marketingtruc van Eric dus|!
Wat het woord negerzoen allemaal teweeg kan brengen?
Maar hoe moet dat nu in de toekomst op beurzen, want daar vormen negerzoenen toch een begrip? Wie weet de oplossing?

bert sitters schreef:Het klopt inderdaad: ik heb het bericht erop gezet. Geen marketingtruc van Eric dus|!
Wat het woord negerzoen allemaal teweeg kan brengen?
Maar hoe moet dat nu in de toekomst op beurzen, want daar vormen negerzoenen toch een begrip? Wie weet de oplossing?
Chocolade zoenen?

Frank schreef:
bert sitters schreef:Het klopt inderdaad: ik heb het bericht erop gezet. Geen marketingtruc van Eric dus|!
Wat het woord negerzoen allemaal teweeg kan brengen?
Maar hoe moet dat nu in de toekomst op beurzen, want daar vormen negerzoenen toch een begrip? Wie weet de oplossing?
Chocolade zoenen?
Je kunt ze voor altijd negerzoenen blijven noemen. Waarom buigen voor comerciele aandachtvragers en spijkers op laag water zoekers?

John.
Ik dacht al wat mis ik soms toch op dit FORUM, dit soort onderwerpen dus. 8)

Schorpioen. :mrgreen:

Ach, weet je, we schakelen over op Jodekoeken, Turks Fruit, Belgische bonbons of een Russisch ei. We gaan Javaanse Jongens roken en nemen Beef Stroganoff met Zigeuenersaus. We spoelen het weg met Grolsch Blond en nemen als toetje Blanke Vla.
De negerhut van Oom Ton blijven we lezen. Maar als het tegenzit dan klagen Dick Advocaat en Abraham Moskovitch ons aan als we een glaasje Bols Advocaat drinken. En misschien wordt de Paus wel boos als we Mariabiscuit eten. En uit protest heb ik een nieuwe verpakking ontworpen!

Afbeelding

jammie! :lol:

De tovenaar schreef:Doop ze maar om in Negerinnentetten, zoals de Vlamingen zeggen :P
voila :)

da's tenminste politiek totaal incorrect, maar des te lekkerer :)