Additionally, paste this code immediately after the opening tag: fietsen in Ladakh filmpje - Forum Wereldfietser

fietsen in Ladakh filmpje

Op onderstaande website hebben we een kort filmpje over Ladakh geplaatst. Je krijgt een beetje een indruk hoe ontzettend mooi het daar is.

Groeten,

Dennis & Marijcke.

Leuk gedaan hoor! Muziek van De zoutmannen van Tibet, prachtige film is dat! En mooie muziek...

El & El

Hallo, ik doe deze weg ook deze zomer (we komen wel vanuit de Spiti-vallei, dus we doen enkel de Rohtang La ni). Zijn er genoeg mogelijkheden om eten & water in te slaan?

Bedankt voor het filmpje!

Groeten, Filip.

Zeer inspirerend filmpje!!!! :D
Het filmpje werkt wel niet met mozilla, met internet explorer geen probleem!
Groetjes,
D&D

Hallo,

leuk filmpje. Ik heb ook plannen in die richting. De omgeving ziet er prachtig uit, het lijkt me wel zwaar om op zulke grote hoogte te fietsen.

Groetjes,
Frank

Hoi Dennis en Marijcke,

Heel leuk om terug te zien. Bekend tentje in Sarchu:)!
Mooi gemaakt. Soms zie ik jullie beiden voorbij fietsen.....wie houdt de camera dan vast? Of heb je de camera ergens op gezet?

Groetjes,
Marco

Hoi Dennis en Marijke,

Een schitterende film! We kunnen wel een wereldfietser filmfestival organiseren!

Groeten, John.

Heel leuk om terug te zien. Bekend tentje in Sarchu:)!
Mooi gemaakt. Soms zie ik jullie beiden voorbij fietsen.....wie houdt de camera dan vast? Of heb je de camera ergens op gezet?
Als we een mooie achtergrond zien plaatsen we de camera met een klein statief (Manfrotto 482, erg stevig en stabiel) op een rots, zetten de camera aan, hol terug naar de fiets en rijden door het beeld. In de montagekamer plakken we de leukste stukjes aan elkaar.

Hoe zit het met jullie heimwee naar Ladakh? Wij vonden (en vinden) het een van de mooiste gebieden waar we ooit gereden hebben.

Hallo, ik doe deze weg ook deze zomer (we komen wel vanuit de Spiti-vallei, dus we doen enkel de Rohtang La ni). Zijn er genoeg mogelijkheden om eten & water in te slaan?
Keylong is een aardig plaatsje. Koop veel noodles (maggi), melkpoeder, havermout, noten en koekjes dan moet het lukken. Er is onderweg best nog wat verkrijgbaar bij verschillende tentenkampen of politieposten.


Groeten,

Dennis & Marijcke.

Door de vele positieve reacties op het Ladakh filmpje hebben we er nog twee gemaakt, Tibet en Argentinie.
(Ik hoop dat ze het nu in alle browsers doen.)

Veel plezier. :P

Dennis & Marijcke

Super!!! Ziet er profi uit hoor!

Eind september nemen we ook een videocamera mee naar Centraal Azie.
Hopelijk komt het resultaat in de buurt van jullie filmpje.

John.

johntelleman schreef:Eind september nemen we ook een videocamera mee naar Centraal Azie.
Hoi John,

ben je al aan het monteren? We zijn erg nieuwsgierig naar de beelden van Centraal Azie.

We hebben ondertussen nieuwe filmpjes van Tsjechie/Slowakije en een korte clip van Cambodja op onze website geplaatst.

Groeten,

Dennis & Marijcke.

De film (DV) alleen nog maar op DVD gezet.
Op het moment veel te druk met andere 'belangrijkere' zaken.
Er komt van zelf weer een moment voor het flimpje.

Groeten, John.