Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Transandalus foto's - Forum Wereldfietser

Transandalus foto's

Afbeelding

Ik denk niet dat ik op korte termijn aan toe kom om een verslag te schrijven dus bij deze mijn Transandalus foto's van de laatste weken (tip: links boven kan de de foto's groter maken)

http://www.flickriver.com/photos/tags/s ... kepacking/

20 dagen
1200+ km
23,000hm :D
Veel modder en wat sneeuw 8)
Gaaf! Klopt het dat je pas bij Almeria de Transandalusroute hebt opgepikt? Op het eerste deel zelf onverharde paden aan elkaar geknoopt?
Shane, voldeden de tassen die je zelf hebt gemaakt?
Ik ben gestart in Seville en heb de de route verlaten net voor Almeria stad (en af en toe stukjes de route verhard gefietste ivm te veel modder en sneeuw).
@Jasmon. Zekers, maar blijkbaar moet ik nog wat meer aandacht aan de ritsen besteden 8)

AfbeeldingIMG_1108 by shanecycles.com, on Flickr
Mooi! Die zandweg langs de Guadalquivir komt mij nog bekend voor van mijn fietstocht naar Marokko, daarna wordt het allengs meer hardcore :)
Hallo ik ben uit het noorden van Spanje en ik heb echt genoten van uw foto's.
Ik wou dat ik kon Alun doen op een reis door het zuiden van het land.

Gelieve excuus mijn Nederlands. Ik ben aan het leren.
Eindelijk begonnen met schrijven over deze tripje....

http://www.shanecycles.com/transandaluc ... lle-cadiz/
Leuk! Wat voor fiets is dat? Lijkt me qua geometrie een ideaal fietsje voor dit soort bike-packing trips.
Leuk on te lezen Shane! Ben benieuwd naar deel 2.
Gr.
Oeps, slapen onder lawaai van motoren in de lucht is niet prettig nee. Sevilla vond ik zelf een mooie stad, het kan er wel ontzettend warm zijn al ben je niet midden in de zomer daar dat scheelt. Kan me goed voorstellen dat Afrika blijft lonken! Benieuwd naar je volgende ervaringen.
berger schreef:Leuk! Wat voor fiets is dat? Lijkt me qua geometrie een ideaal fietsje voor dit soort bike-packing trips.
Shane schreef:
Frame : Reynolds 853 van M-gineering
Vork : Rockshox Reba
Voorwiel : Exal DC19/XT staal as
Achterwiel : Rohloff met Sputnik velg (van mijn vakantie fiets)
Remmen: BB7 180/160mm
Zadel : Brooks Cambium
Stuur/pen : Tijdelijk rommel
Zadelpen : KCNC Ti Pro Lite
Banden : Racing Ralph (nog niet tubeless)
Voorblad : Surly RVS 36t, achter 17t
Cranks : Sugino
Pedalen: Shimano PD-A530 voor nu, op reis Blackspire sub4
Drager : Tubus titan airy

Gewicht als afgebeeld : 14kg.
Edit: linkt toegevoegd
Hi hi, het lijkt wel flosdraad wat je gebruikt om de naad bij de rits te repareren. Heel inventief. Moet ik onthouden.
Er bestaat heel sterk garen, geen katoen. Twee maal stikken langs de rits zou ook nog kunnen. Nice hoor, je eigen tassen maken.
Bye, Loes
Schitterend! Deze trip komt direct op de bucketlist hier!^^
Loes van den Bergen schreef:Hi hi, het lijkt wel flosdraad wat je gebruikt om de naad bij de rits te repareren.
ja, super sterk en ik heb het altijd bij me :)
Dat het zo koud is daar, inderdaad geen Spaans weertje! Wel mooie omgeving waar je nu bent. Cheers! Succes en geniet van je "buffet destroying skills" :D
Ik zit nu in Tallinn en heb wat tijd over tijdens een cursus om te schrijven 8) , deze verslagen zijn van mijn reis in Jan/feb :wink:
Whuahha oke en ik maar denken hoe kan het daar toch zo fris zijn :oops:
En ik zag bij je vorige verhaal foto's waarvan ik dacht die eerder te hebben gezien (fb misschien) dat klopt dan toch..
Ik heb de blog nu iets aangepast om het duidelijk te maken waneer het was 8)