Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Dazer I of Dazer II - Forum Wereldfietser

Dazer I of Dazer II

Heeft u een Dazer die u niet (meer) gebruikt? Ik neem hem graag van u over.
Belt u mij? Bedankt. Tel. no. 06 50222830
barbaravanwijk schreef:Heeft u een Dazer die u niet (meer) gebruikt? Ik neem hem graag van u over.
Belt u mij? Bedankt. Tel. no. 06 50222830
Te koop in de leukste winkel van Deventer http://www.dewandelwinkel.nl/aanbod_dazer.htm
barbaravanwijk schreef:Heeft u een Dazer die u niet (meer) gebruikt? Ik neem hem graag van u over.
Belt u mij? Bedankt. Tel. no. 06 50222830
Hier een goedkope aanbieding :wink:
http://www.recreatief-fietsen.nl/shop/i ... duct_id=28
Ik heb een Dazer II, maar mijn vriendin wil hem niet verkopen. Werkt veel te goed zegt ze :lol:
berger schreef:Ik heb een Dazer II, maar mijn vriendin wil hem niet verkopen. Werkt veel te goed zegt ze :lol:

Misschien gaat ze overstag als jij je wat inhoudt?
Offtopic: Ik heb in 2014 er eentje uitgeleend aan iemand op dit forum http://www.wereldfietser.nl/phpbb/viewt ... 21&t=23114 en nog steeds niet terug ontvangen, ook niets meer van gehoord. Hij zal er wel erg blij mee zijn geweest 8)
Michael W schreef:Offtopic: Ik heb in 2014 er eentje uitgeleend aan iemand op dit forum http://www.wereldfietser.nl/phpbb/viewt ... 21&t=23114 en nog steeds niet terug ontvangen, ook niets meer van gehoord. Hij zal er wel erg blij mee zijn geweest 8)


Als je nou eens een nieuwe koopt en die aan mij uitleent??? :D
barbaravanwijk schreef:Als je nou eens een nieuwe koopt en die aan mij uitleent??? :D
Als jij zorgt dat die Larsfietsthard hem terugbrengt, mag jij hem gerust een half jaar van mij lenen :wink:
Hij woont in Amsterdam, meer weet ik niet 8)
Michael, ik heb meneer Lars-fietst-hard een berichtje gestuurd. Hopelijk reageert hij positief. Als je wat van hem hoort laat je mij dat dan weten?
Groeten van Barbara
barbaravanwijk schreef:Michael, ik heb meneer Lars-fietst-hard een berichtje gestuurd. Hopelijk reageert hij positief. Als je wat van hem hoort laat je mij dat dan weten?
Groeten van Barbara
Uiteraard!
Ik heb hem ook een PM (een PB dus) gestuurd met het verzoek iets te regelen! :wink:
Als je Lars niet te pakken krijgt, geef dan een seintje, volgens mij heb ik er nog ergens een in een doos liggen (moet ik wel gaan zoeken). Jaar of tien oud. Als ie nog werkt mag je em hebben. Gratis.
Eelco schreef:Als je Lars niet te pakken krijgt, geef dan een seintje, volgens mij heb ik er nog ergens een in een doos liggen (moet ik wel gaan zoeken). Jaar of tien oud. Als ie nog werkt mag je em hebben. Gratis.
Ok, nieuwe batterij erin en hij doet het weer voor jaren !!
Michael W schreef:
Eelco schreef:Als je Lars niet te pakken krijgt, geef dan een seintje, volgens mij heb ik er nog ergens een in een doos liggen (moet ik wel gaan zoeken). Jaar of tien oud. Als ie nog werkt mag je em hebben. Gratis.
Ok, nieuwe batterij erin en hij doet het weer voor jaren !!

Eelco, wat aardig van je. Zou je, als je even tijd hebt, jouw Dazer willen zoeken? Ik heb er geen haast mee, pas in augustus/september zou ik hem graag willen meenemen. Ik zou er erg blij mee zijn. Heel erg hartelijk bedankt dat je reageerde, mijn telefoonnummer is 06 50222830 als je hem gevonden hebt wil je me dan aub bellen? Dank je wel bij voorbaat.
Michael W schreef:Offtopic: Ik heb in 2014 er eentje uitgeleend aan iemand op dit forum http://www.wereldfietser.nl/phpbb/viewt ... 21&t=23114 en nog steeds niet terug ontvangen, ook niets meer van gehoord. Hij zal er wel erg blij mee zijn geweest 8)
Of die Dazer werkte niet... de persoon in kwestie is tot slechts 6 posts op dit forum gekomen, namelijk... :wink: .
Travelmaster schreef:Of die Dazer werkte niet... de persoon in kwestie is tot slechts 6 posts op dit forum gekomen, namelijk... :wink: .
Is dan vast niet de eerste die hier komt om alleen iets te halen en vervolgens verdwijnt.
Sindsdien let ik ook "daarop" 8)

En aan de Dazer twijfel ik niet want die had ik daarvoor nog ff uitgeprobeerd op de hond van m'n buurvrouw :wink:
Michael W schreef:
Travelmaster schreef:Of die Dazer werkte niet... de persoon in kwestie is tot slechts 6 posts op dit forum gekomen, namelijk... :wink: .
Is dan vast niet de eerste die hier komt om alleen iets te halen en vervolgens verdwijnt.
Sindsdien let ik ook "daarop" 8)

En aan de Dazer twijfel ik niet want die had ik daarvoor nog ff uitgeprobeerd op de hond van m'n buurvrouw 8)
Over de werking van de dazer doen heel verschillende ervaringen de ronde. De één zweert erbij, de ander vindt het helemaal niet goed werken. Ik heb mijn hoop op Eelco gesteld, want of die Lars nog komt....:?: Ik kreeg het advies om een PB-tje te sturen, heb jij enig idee hoe dat moet en wat dat is? Of zou jij dat willen doen als je dat kunt?
Ha Barbara, je hebt mij er al twee gestuurd hoor;). Maar niet iedereen heeft de mogelijkheid aangevinkt om PB's te kunnen ontvangen - en dan kun jij ze dus niet sturen. Zo zie ik geen mogelijkheid om Michael een PB te sturen. Dat is zijn keuze;).
Travelmaster schreef:Ha Barbara, je hebt mij er al twee gestuurd hoor;). Maar niet iedereen heeft de mogelijkheid aangevinkt om PB's te kunnen ontvangen - en dan kun jij ze dus niet sturen. Zo zie ik geen mogelijkheid om Michael een PB te sturen. Dat is zijn keuze;).

aha, ik ben toch al niet zo handig met die dingen, maar gelukkig wél met de pedalen! Ik heb Michael gevraagd een PB-tje te sturen als hij weet wat dat is en hoe dat moet. Bedankt in elk geval
barbaravanwijk schreef:Ik heb Michael gevraagd een PB-tje te sturen als hij weet wat dat is en hoe dat moet. Bedankt in elk geval
Haha, niet ontvangen dus, maar ik heb Lars gemaild, dus ... :wink:
barbaravanwijk schreef:
Michael W schreef:
Eelco schreef:Als je Lars niet te pakken krijgt, geef dan een seintje, volgens mij heb ik er nog ergens een in een doos liggen (moet ik wel gaan zoeken). Jaar of tien oud. Als ie nog werkt mag je em hebben. Gratis.
Ok, nieuwe batterij erin en hij doet het weer voor jaren !!

Eelco, wat aardig van je. Zou je, als je even tijd hebt, jouw Dazer willen zoeken? Ik heb er geen haast mee, pas in augustus/september zou ik hem graag willen meenemen. Ik zou er erg blij mee zijn. Heel erg hartelijk bedankt dat je reageerde, mijn telefoonnummer is 06 50222830 als je hem gevonden hebt wil je me dan aub bellen? Dank je wel bij voorbaat.
Hoi Eelco, zou je mij even willen vertellen of je de dazer nog gaat zoeken voor me? dan hoef ik niet verder te zoeken. Het heeft voor mij niet echt haast, maar dan weet ik waar ik aan toe ben. Oké?