Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Hemelvaarttocht, een rondje (om) Zuid-Holland. - Forum Wereldfietser

Hemelvaarttocht, een rondje (om) Zuid-Holland.

De Hemelvaart tocht gaat dit jaar grotendeels door de provincie Zuid-Holland, met uitstapjes naar Noord-Brabant, Gelderland en Utrecht.
Vanaf Delft, waar je vanaf woensdagavond welkom bent, rijden we donderdag door het Westland (kort) of langs de kust (lang) naar het eiland Voorne. Daar hebben we een camping vlak bij zee. Vrijdag gaan we door de polders van Putten, de Hoeksewaard en het eiland van Dortrecht naar Werkendam, even een stukje Noordbrabant. Deze afstand is minimaal 70km. Wie langer wil gaat via Overflakkee. Zaterdag is het doel Meerkerk. Dat is hemelsbreed een kippenstukje. Maar we gaan daar een mooi lusje van maken. We kamperen 's-avonds bij de oprichter van de SVR. Zondag fietsen we o.a. langs de kronkels van de Vlist weer terug richting Delft.
Aanmelden kan via email: wf2015@ziggo.nl Vermeld bij aanmelding je lidmaatschapnummer.
De organisatie van de Hemelvaarttocht is dit jaar in handen van Fred Kok en ondergetekende.

Jaap van Dijk
Ah, een thuiswedstrijd, misschien toch ook eens voor een eerste WF tochtje inschrijven...
Ha, leuk om eens in een stuk van NL te fietsen wat ik niet (goed) ken. 'k Ga graag mee.
Groeten van Loes
Als Loes mee gaat, dan willen wij niet achterblijven. 8)

Ik zal je nog mijn lidmaatschapsnummer mail Jaap, maar wil je Saskia en mij ook notuleren?
Ha, meneer en mevrouw Vanderveeke zakken af naar het zuiden. Gezellig! Neem je de schatkaart mee?
Loes
Ik vertrek nooit zonder schatjes. Dat weet je toch Loes...
Als enthousiastelingen zich aanmelden, kan ik niet achterblijven. En nog vlak bij huis ook!

Ger
Ik ga graag mee, eindelijk een kans om mee te fietsen.. Dat wordt voor mij de eerste keer in een groep.

Guus
Ha Jaap,
Ik heb een PB gestuurd maar weet niet of deze is aangekomen! Daarom bij deze:ik meld me aan voor de Hemelvaarttocht en ont vang graag nog de beschrijving en de campings.
Ad V.
Hallo fietsvrienden

Ook de torenvalk heeft zich aangemeld.

Groetjes, Henk
Wij gaan ook graag mee!
Wim & Marjan
Heb me ook aangemeld, weer eens een ander stukje NL en wat dichter bij huis!
groet, Anke
Een thuiswedstrijd! Ik ga mee!
JAAPDIJK schreef:De Hemelvaart tocht gaat dit jaar grotendeels door de provincie Zuid-Holland, met uitstapjes naar Noord-Brabant, Gelderland en Utrecht.
Vanaf Delft, waar je vanaf woensdagavond welkom bent, rijden we donderdag door het Westland (kort) of langs de kust (lang) naar het eiland Voorne. Daar hebben we een camping vlak bij zee. Vrijdag gaan we door de polders van Putten, de Hoeksewaard en het eiland van Dortrecht naar Werkendam, even een stukje Noordbrabant. Deze afstand is minimaal 70km. Wie langer wil gaat via Overflakkee. Zaterdag is het doel Meerkerk. Dat is hemelsbreed een kippenstukje. Maar we gaan daar een mooi lusje van maken. We kamperen 's-avonds bij de oprichter van de SVR. Zondag fietsen we o.a. langs de kronkels van de Vlist weer terug richting Delft.
Aanmelden kan via email: wf2015@ziggo.nl Vermeld bij aanmelding je lidmaatschapnummer.
De organisatie van de Hemelvaarttocht is dit jaar in handen van Fred Kok en ondergetekende.

Jaap van Dijk

En Jaap met zijn hoevelen zijn we al?
Het weer ziet er niet zo goed uit op weer online althans

Mario
Zojuist heb ik aan ieder die zich heeft opgegeven de campingadressen en gps-routes gemaild. Heb je je wel opgegeven, maar geen mail ontvangen, dan is er iets mis gegaan. Neem dan even contact op.

Heb je je noch niet opgegeven, dan heb je nog precies een week de tijd om dat alsnog te doen. Er is nog plek.

Jaap
Hoi Jaap en Fred,

Ik heb de route voor de GPS ontvangen maar ...
Als redelijk oude wetse fietser doe ik het nog met kompas en kaart :wink:

Is er misschien ook een route van bv knooppunten ?
Anders flans ik er zelf wel één in elkaar hoor, pas de problem.

Voor de mensen die donderdag twijfelen of ze langs de kust of door het westland gaan; ik ken de route niet maar de polders ten zuiden van Delft, vooral tegen Vlaardingen aan, zijn één van de mooiste van Nederland.

Hi donderdag in mijn eigen dorp Rockanje kamperen :D
Lars, zoals al gemeld: de knoopjes komen nog.
Is er daar bij jou in de buurt een supermarkt die op hemelvaartdag 's-middags open is?
De Jumbo in Brielle van 12 tot 19 uur.
De korte route komt door Brielle. Daar is ook AH geopend. De Lange route heb ik net iets aangepast en die gaat nu langs AH in Hoek van Holland. In Rockanje en omgeving heb ik niets kunnen vinden. Letop: het bootje in HvH gaat eens per uur, iets na het hele uur, de laatste om 19:06.
Zo juist nog een middellange route ca 73 km voor donderdag toegevoegd:
http://www.bikemap.net/en/route/3009979-wfhv15-1m/ Deze vormt een verbinding tussen de korte en de lange route.

Jaap