Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Hemelvaarttocht, een rondje (om) Zuid-Holland. - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Hemelvaarttocht, een rondje (om) Zuid-Holland.

Hoi Jaap,

Net even gebeld maar de Plus supermarkt in Rockanje is inderdaad op hemelvaart heel de dag gesloten.

Supermarkt ( AH en de Jumbo ) in Brielle wel open.
Hoi Jaap,

Op donderdag fiets ik vanuit huis (Waddinxveen) naar de lange route en haak aan in Benthuizen.

Groet,

Eric
het zit er alweer op, een geweldig leuk weekend was het!
Wat is Zuid-Holland mooie, veelzijdig en groen! Prachtig bloeiende bermen, weidevogels en mooie dijkjes.
Als iemand ook de donkere ietwat kleine reiger heeft zien staan, dan heb je de purperreiger gezien. Geleerd van een vogelaar die ik gisteravond sprak.
Jaap en Fred, bedankt voor het organiseren en alle anderen voor de gezelligheid, het samen-op fietsen, het elkaar uit de wind houden en de leuke gesprekken.
Tot een volgende keer! Gr, Marjan
Hallo jaap en Fred

bedankt voor het organiseren voor deze leuke tocht. En alle mede fietsers bedankt voor de leuke sfeer

Mario
Het was weer een heel mooi en gezellig weekend. Jaap en Fred veel dank voor het organiseren!

Groetjes,

Willem
Beste fietsvrienden
Weer een heerlijk weekend gefietst.
Bekende en nieuwe mensen ontmoet.
Jaap en Fred bedankt TOP!
Heb zoals gewoonlijk foto's gemaakt.
Geprobeerd er iedereen op te zetten maar kan goed zijn dat me dat niet is gelukt!
Dan vind ik dat jammer.
Dank jullie allen voor de gezelligheid en tot de volgende keer.
Het zijn wel veel foto's geworden!
Hier de Link:
https://plus.google.com/u/0/11693031138 ... 0828723114
Groetjes, Henk
Leuke foto's Henk. Ik heb niet geprobeerd iedereen erop te zetten maar gewoon maar een beetje om me heen geklikt. Wel duidelijk een andere route gereden...

Zie hier.

Grote dank aan Fred en Jaap, de routes waren mooi en er was volop gelegenheid ze naar wens aan te passen. Ook erg fijn dat jullie zo mooi weer hadden geregeld, ik heb de blaren zo ongeveer op m'n voorhoofd staan...
Afbeelding
De ALV op zaterdag.
eindgebruiker schreef:Afbeelding
De ALV op zaterdag.
Hebben we tegenwoordig koeien als leden?
Rix schreef:Leuke foto's Henk. Ik heb niet geprobeerd iedereen erop te zetten maar gewoon maar een beetje om me heen geklikt. Wel duidelijk een andere route gereden...

Zie hier.

Grote dank aan Fred en Jaap, de routes waren mooi en er was volop gelegenheid ze naar wens aan te passen. Ook erg fijn dat jullie zo mooi weer hadden geregeld, ik heb de blaren zo ongeveer op m'n voorhoofd staan...

Prachtige plaatjes! Het was lachen met je Rick! Tot een volgende keer!
Eric
Super leuke foto's Henk, Rick en 'eindgebruiker'!
Ik heb niet zoveel foto's gemaakt, maar des te meer film.
Zijn er mensen die ook gefilmd hebben en die mij hun materiaal willen sturen zodat ik dat mee kan nemen in een filmverslag?
Stuur het maar via WeTransfer (wetransfer.com) naar carlavantatenhove2002@yahoo.co.uk.
Thanks!
De ANWB heeft De Linge ook ontdekt!
Wie zich in de Brabantse Biesbosch op weg naar het pontje over de Steur afvroeg wat de bedoeling is van al die nieuwe wegen, bruggen, verhoogde trafohuisjes, zandhopen en graafmachines, kan hier de plannen voor ontpoldering van de Noordwaard bekijken.
bert sitters schreef: Hebben we tegenwoordig koeien als leden?
Ze lieten in ieder geval luid en duidelijk van zich horen tijdens de vergadering!
Overigens waren het geen koeien maar stieren.
En hier nog een filmpje over de geschiedenis van camping De Victorie in Meerkerk. Inmiddels is het hier wel wat drukker geworden en kun je je afvragen hoeveel verschil er nog is met een gewone commerciële camping. Overigens wel een prima plek voor een ledenvergadering: voor stemvee wordt gezorgd!
keesswart schreef:voor stemvee wordt gezorgd!
En wat heeft het stemvee doen besluiten?
In de woorden van het stemvee: "moooeeeehhhh!" :lol:
Beste allemaal,

Het was ons eerste wereldfietser weekend en wij hebben het erg naar ons zin gehad. Iedereen bedankt voor de gezelligheid en de leuke en inspirerende verhalen die we gehoord hebben.
En de makers van de routes, bedankt voor de mooie routes.

Ook ik heb wat foto's gemaakt. Via onderstaande link zou je erbij moeten kunnen.

Giel en Lianne

https://plus.google.com/photos/10297315 ... rCLxY371QE
Beste Jaap en Fred,

Wat een een mooie routes hebben jullie uitgezet. Vooral dag 1 vanaf Benthuizen naar Scheveningen, Westland, de Maasvlakte vond ik ontzettend afwisselend en heerlijk om te fietsen. Windje zat ook mee wat het een stuk makkelijker maakte. Een route die ik nog eens ga fietsen.

Hartelijk dank voor de organisatie en het vele werk wat erin heeft gezeten. Het was het dubbel en dwars waard.

Vriendelijke groet,

Eric
Ook ik heb genoten, prachtige landschappen voorbij zien komen, de duinen bij Rockanje, de Betuwe en de Linge vond ik verrassend. Aan het einde heb ik nog 1 nacht afgekickt op een bijna lege camping Ruigenhoek en zo kwam ik ook zondag op een afstand van bijna 100 km.

Ook ik heb nog wat foto's gemaakt, je vind ze hier