Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Pinksterweekend voor berggeiten van 23 tot en met 25 mei - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Pinksterweekend voor berggeiten van 23 tot en met 25 mei

Bert van Sprang schreef:Zonet heeft nummer 20 zich aangemeld! Wow. Fietsers die nu nog mee willen komen op de reservelijst.
Goed gedaan, Bert!

Zien de deelnemers van de andere tocht van Ruud en Lex tijdens Pinksteren het lint bokken en geiten van jouw tocht nog voorbij zoeven? :lol:
bert sitters schreef:
Bert van Sprang schreef:Zonet heeft nummer 20 zich aangemeld! Wow. Fietsers die nu nog mee willen komen op de reservelijst.
Goed gedaan, Bert!

Zien de deelnemers van de andere tocht van Ruud en Lex tijdens Pinksteren het lint bokken en geiten van jouw tocht nog voorbij zoeven? :lol:
We kruisen elkaar op maandag 2e Pinksterdag.
Bert van Sprang schreef:Steile wand? Dit is pas een steile wand en ook die is te fietsen:
http://ridewithgps.com/routes/7755648
Ben net terug van de High Moors. Weggetjes van 20 - 30% zijn daar geen uitzondering, en dat waren dan nog de asfaltwegen :shock: !
Hallo Bert en alle andere geitjes!

Het was een supertocht, met volle teugen genoten van deze rit.
Fijn om te zien dat er zoveel mensen hebben meegedaan.
Het weer was perfect, na een lange dag fietsen konden we lekker voor onze tentjes zitten, koken en de dag doornemen.

De laatste dag was ook erg mooi (van Han-sur-lesse, terug naar Sint-Geertruid).
Ons groepje van 6 personen (Gerben,Kees, Frank, Margo, Peter en ik) is het gelukt om tussen de donkere wolken te fietsen en niet nat te worden. Is de rest ook droog aangekomen?

Als afsluiter hebben we nog even gegeten bij Camping de Bosrand, waarna we de rest van de fietsers ook zagen binnenkomen.

Bert bedankt voor het organiseren van deze tocht. Volgend jaar weer??

Ik heb helaas geen foto's gemaakt.
Ben benieuwd naar de foto's en filmpjes van Jos onze fotograaf op de fiets, die altijd en overal aanwezig was :)
En natuurlijk ook de foto's van de rest....

Groet,

Raymon
Alvast, in afwachting van de andere uploads, het enige fotootje van mij van de Berggeitentocht. Alleen net op het stuk van Belgisch Luxemburg dat de groep net gemist heeft. (in de buurt van Fauvillers)

Hartelijke groet, BartO

Afbeelding