Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Foto e-book – “Bicycling Around The World” - Forum Wereldfietser

Foto e-book – “Bicycling Around The World”

Dag fietscollega’s

Begin deze week is mijn foto e-book “Bicycling Around The World” uitgekomen. Hierin een serie bijzondere beelden van onze fietsreis de afgelopen 4 jaren en een registratie van de fietscultuur onderweg.

Je kunt het e-book gratis als pdf downloaden via deze link:

http://www.pauljeurissen.nl/free-bicycl ... photo-book

Hope you like it.

Paul

Afbeelding
Schitterende foto's. Downloadde al langere tijd de Bycicle Traveler magazines. Mooi om dit overzicht zo bij elkaar te zien :).
Gewoonweg prachtig Paul. Dank voor het delen.
Leuk! En hele mooie beelden!
Huh, gratis? Ik heb de download binnen. Nu lekker lezen kijken en vooral genieten van de mooie beelden. Bedankt!
10 PRINT "mooi!"
20 GOTO 10

mooi! mooi! mooi! mooi! mooi! mooi! mooi! mooi! mooi! mooi! mooi! mooi! mooi! mooi! mooi! mooi! mooi! mooi! mooi! mooi! mooi! mooi! mooi! mooi! mooi! mooi! mooi! mooi! mooi! mooi! mooi! mooi! mooi! mooi! mooi! mooi! mooi! mooi! mooi! mooi! mooi! mooi! mooi! mooi!
Sjonge, wat verras je ons met een prachtig kado.
Bedankt

Hans
Paul, Grace,

Bedankt! Ik geniet van de mooie foto's en de kleine verhaaltjes erbij.
Bedankt! Ziet er prachtig uit.
Ahhh, bedankt voor de positieve reacties!
Ja, leuk! En heel herkenbaar - het kijken naar fietsen en fietsgerelateerde zaken in (verre) buitenlanden. Ik weet bijvoorbeeld nog goed mijn verbazing over hoe anders de fietsen op verkeersborden in België eruitzien dan in Nederland. :)

Aangezien ik toch op je website aan het rondkijken was, wilde ik gelijk je Photo Tip eBook eens bekijken, maar daar kom ik terecht in een kastje-muur-constructie van twee websites die naar elkaar verwijzen, 'get it here', maar geen download te bekennen. Zie ik iets over het hoofd?

Bedankt!

Carl
Inderdaad, de toepassingen zijn soms verbazingwekkend. We zagen in India fietsende automonteurs met bontgekleurde “pech onderweg” gereedschapskisten, die opgeroepen waren om gestrande vrachtwagens te “redden”. “Schitterend :)

Dank voor de tip, het is inderdaad om zeeziek van te worden, heb het aangepast. Photo tip eBook staat op volgende pagina, via download knop:
http://www.bicycletraveler.bicyclingaro ... r-pictures
Leuk!
Wat ontzettend gaaf!
Hier is maar een woord voor, spijtig genoeg hebben we dat niet in het Nederlands, maar onze buren beschrijven het prachtig: -Fernweh-
Maarten vdk schreef: -Fernweh-
Is dat het tegenovergestelde van heimwee? :wink:
Berger schreef:
Maarten vdk schreef: -Fernweh-
Is dat het tegenovergestelde van heimwee? :wink:

Jep, en het beschrijft de kriebels in mijn (maar ik denk bij iedereen hier) buik bij het bekijken van dit soort foto's goed. Nog meer bij de aanblik van de stapel opdrachten die ik in te weinig tijd af moet krijgen de komende weken.
Maarten vdk schreef:
Berger schreef:
Maarten vdk schreef: -Fernweh-
Is dat het tegenovergestelde van heimwee? :wink:

Jep, en het beschrijft de kriebels in mijn (maar ik denk bij iedereen hier) buik bij het bekijken van dit soort foto's goed. Nog meer bij de aanblik van de stapel opdrachten die ik in te weinig tijd af moet krijgen de komende weken.
Mooi woord, had er nooit van gehoord. Van heimwee heb ik nog nooit last gehad, van fernweh des te meer, naar nu blijkt.
Geweldig ! Dank je wel.
Wow, mooi. Bedankt voor het maken en delen.