Additionally, paste this code immediately after the opening tag: ada in afrika - Forum Wereldfietser

ada in afrika

na 2 maand zit ik eindelijk in het internetcafe. is niet echt mijn hobby ben liever buiten. ik geloof niet dat ik het prototype van de wereldfietser ben, want ik woon al 2 maand op een afrikaans erf in lamin een plaatsje aan de rand van de randstad van gambia, leer het afrikaanse leven door en door kennen en geniet van al het buiten zijn, mijn fysieke krachten gaan behalve in fietsen in water halen pompen wassen enzovoort zitten. het leven is heet aards en fysiek. en dat is goed. de reiskriebels zijn er wel, maar het tempo is afrikaans. veel tijd en energie is gaan zitten in het zoeken van een fototoestel. ik ben kunstenaar en een deel van mijn werk is fotografie. mijn speciaal voor deze reis gekochte mechanische nikon ging eerst stuk en toen viel ik van een boot in het zoute water. vervolgens heb ik hier de hele fotografie-scene leren kennen en weet nu zo ongeveer hoe dat werkt. betekent dat als er iets te koop is het kapot is enzovoort enzovoort. ik doe voor nop snapshots van al mijn buren. de foto's van mijn vorige reis en kunstprojekt hangen nu in het tanjimuseum tot ik volgend jaar terugkom in gambia. inshallah. ik heb zin in fietsen en verder te trekken.
in de stad rijd ik als een duivel tussen alle bushtaxi's en gaten in de weg door, elke keer gaat het sneller.
verder hoop ik niet al teveel mul zand tegen te komen
........tot zover ada uit gambia

Hi Ada,
Van waar naar waar gaat je fietsreis? Wanneer ga je van start? En voor hoelang?
Groet, Rena :wink: