Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Puik tijdschrift deze keer (net als andere keren) - Pagina 3 - Forum Wereldfietser

Puik tijdschrift deze keer (net als andere keren)

Om maar met de spreekwoordelijke deur in huis te vallen: dramatisch slechte reactie van go4it.
Niet overdrijven jongens. Je moet wel een beetje kunstzinnig onderlegd zijn om de foto te kunnen waarderen. Hij bestaat immers voor de grootste helft uit mist met een kleurzweem en de kleinere helft is niet helemaal scherp gefotografeerd (of afgedrukt) en er is geen fietser of een mens - of een auto, op te zien. Dat laatste is toch wel een spagaat met de doelstelling van de vereniging. :D
Nu ben ik toch wel heel benieuwd geworden hoe die cover er dan uit ziet. Helaas is de trekschuit met Wereldfietserpost nog niet in de Leidse binnenstad aangekomen (of afgelopen vrijdag weer omgekeerd vanwege de jaarlijkse drakenbotenrace in onze gracht...).
Ave Gone schreef:Niet overdrijven jongens. Je moet wel een beetje kunstzinnig onderlegd zijn om de foto te kunnen waarderen. Hij bestaat immers voor de grootste helft uit mist met een kleurzweem en de kleinere helft is niet helemaal scherp gefotografeerd (of afgedrukt) en er is geen fietser of een mens - of een auto, op te zien. Dat laatste is toch wel een spagaat met de doelstelling van de vereniging. :D

Smaken verschillen, maar dit is precies mijn punt. Deze foto is leuk voor op een kalender. Maar goed, het is en blijft een mooi geslaagde uitgave.
Ave Gone schreef:[...] en er is geen fietser of een mens - of een auto, op te zien.
Ik vond het wel verfrissend, eens een keer géén fietser in rood jasje met idem tassen op de foto...

:wink:

Carl
volgens mij heeft de vormgeving grote veranderingen doorgemaakt. :lol:
Ik zie een hoop ongebruikte advertentieruimte 8)
jasmon schreef:volgens mij heeft url=http://www.tijdschriftwereldfietser.nl/ ... /wf940.pdf]de vormgeving[/url] grote veranderingen doorgemaakt. :lol:
Ja erg hé die website, zo ontzettend oud-dated ;-) Je ruikt de zure-spiritus-stencil-lucht van je monitor ... :lol:
Ik mag wel zeggen dat het een verademing is inderdaad niet weer een model met de bijbehorende rode jas en tas op een Santos of IdWorks. Gewoon inspiratie met wat je onderweg kunt zien en niet hoe jij gezien wordt. Heel natuurlijk.
Ave Gone schreef:Ofwel:
Afbeelding
Niks mis mee toch qua sfeer, hij had technisch misschien een stuk beter gekund, maar persoonlijk vind ik die grote leegte wel fraai. Laat wat te raden over :wink:
Michael W schreef:
Ave Gone schreef:Ofwel:
Afbeelding
Niks mis mee toch qua sfeer, hij had technisch misschien een stuk beter gekund, maar persoonlijk vind ik die grote leegte wel fraai. Laat wat te raden over :wink:

Michael, wat vind je van de inhoud van het nieuwste nummer?
bert sitters schreef:Michael, wat vind je van de inhoud van het nieuwste nummer?
Niet gelezen Bert want ik ben geen lid.

Maar als je er eentje opstuurt laat ik het je wel weten :wink:
Michael W schreef:
bert sitters schreef:Michael, wat vind je van de inhoud van het nieuwste nummer?
Niet gelezen Bert want ik ben geen lid.

Maar als je er eentje opstuurt laat ik het je wel weten :wink:
Ik heb er maar eentje en die wil ik niet kwijt.
Michael W schreef:
bert sitters schreef:Michael, wat vind je van de inhoud van het nieuwste nummer?
Niet gelezen Bert want ik ben geen lid.

Maar als je er eentje opstuurt laat ik het je wel weten :wink:
Als ik jou daarmee misschien over de streep kan trekken zodat je lid wordt, dan sta ik met plezier mijn eigen exemplaar aan je af, Michael.
HansvanderVeeke schreef:Als ik jou daarmee misschien over de streep kan trekken zodat je lid wordt, dan sta ik met plezier mijn eigen exemplaar aan je af, Michael.
Ik ben voorstander van een lidmaatschap zonder verplicht abonnement op een tijdschrift Hans. Omdat ik vroeger dat blad toch nooit las bleef mij geen andere keus over dan 'geen lid' meer te zijn.
Je kunt het ook omdraaien je wordt lid en krijgt het tijdschrift er gewoon bij :wink:
keesswart schreef: Helaas is de trekschuit met Wereldfietserpost nog niet in de Leidse binnenstad aangekomen (of afgelopen vrijdag weer omgekeerd vanwege de jaarlijkse drakenbotenrace in onze gracht...).
De trekschuit is zojuist langsgekomen! Ik vind dit een sfeervolle coverfoto [conceptioneel gelul aan] van een tijdloos landschap, dat appelleert aan een door veel fietsreizigers gevoelde drang naar spiritualiteit en onthaasting [/conceptioneel gelul uit].
Hiermee onderscheidt de Wereldfietser zich in ieder geval van al die andere bladen met drukke coverfoto's die meestal ook zijn volgepropt met tekst.
Er zit inderdaad wat cyaan in het beeld te zwemen, maar dit soort foto's zijn voor een drukker ook best wel een uitdaging. Gelukkig zijn de kleuren op papier niet zo verzadigd als in de beeldschermversie hierboven. Met mijn Hemabrilletje op is de foto niet gestoken scherp, maar dat vind ik bij dit beeld niet storend.
[nieuwe discussie] Waarom worden bijna alle tijdschriften sinds een jaar of tien in plastic zakken verzonden? [/nieuwe discussie]
[nieuwe discussie] Waarom worden bijna alle tijdschriften sinds een jaar of tien in plastic zakken verzonden? [/nieuwe discussie]
Dat is onze bijdrage aan de https://nl.wikipedia.org/wiki/Plasticsoep
Gelukkig dat de ergste warmte voorbij is.

Gaat de postbode morgen misschien weer eens op pad om de post rond brengen!! :|


In blijde afwachting op het blad,

Peter :oops: