Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Paastrektocht 14 - 17 april 2006 - Pagina 5 - Forum Wereldfietser

Paastrektocht 14 - 17 april 2006

Het was inderdaad een topper!
Bedankt iedereen voor een geweldig weekend!

Ik zit weer lekker op school :(
Paastrekocht was geweldig!
Iedereen bedankt! :D

Mieke

Rena en alle medefietsters,

"Da ge bedankt zeijt da witte woar"

Helemaal geweldig om met deze groep mensen het nieuwe "fietsseizoen" in te luiden.

Ik sluit me aan! het was helemaal te gek! erg gelachen! erg lekker gefietst. Rena bedankt! bedankt, bedankt, bedankt!
ik heb ff een nieuw topic gemaakt over deze heerlijke paastrek tocht zie aldaar voor een link naar de foto's!

Wat kan ik nog toevoegen aan alle voorgaande berichten......

Dit was voor mij de eerste keer dat ik meeging met een tocht van de wereldfietser, en ik heb spijt dat ik niet veeeeeel eerder ben meegegaan. Zolang het uitkomt met tijd zal ik dan ook toekomstige evenementen van dichtbij willen meemaken. Count me in!

Zo'n leuke groep mensen bijeen met dezelfde passie.... dat kan alleen maar leuk zijn!

RENA, en de rest van de organisatie !!! BEDANKT !!!

Mocht iemand ooit in de omgeving van Culemborg aan het toeren zijn.... je bent van harte welkom voor een bakkie of overnachting.

PS: Ik zal vanavond ook mijn foto's online gaan zetten, ik zet de link wel in het andere topic.

Richard.

Rena, het was fantastisch!!! Leuke groep (kan niet anders, want wie fietst is bij voorbaat leuk), goed weer en een fantastische route!!!

Aan mij nu de ZWARE taak, het Hemelvaartweekeinde tot net zo'n succes te maken. Je hebt je hulp al aangeboden (even als John) en daar zal ik ook dankbaar gebruik van maken.
Natuurlijk zoals vorig jaar, 2 dagen en snelle jongens maak je gauw wat kilometers. Ben dus nu druk bezig alles leuk, atractief en fietsbaar te houden. :!: :? En leuke overnachtingsplekjes uit te zoeken.

De route had ik al aardig uitgestippeld (vorig jaar). Maar gezien je fantastische organisatietalent zal ik je zeker even bellen voor wat tips (tijds-en km-planning) en om het even allemaal door te spreken, zodat iedereen die met het HEMELVAARTWEEKEINDE meegaat ook weer zal kunnen terug kijken op een goed weekeinde! :lol:

Ook al is Friesland vlak, behalve de puisten (terpen) zal het zeker gevarieerd worden :!:
Nogmaals bedankt,....en een goed voorbeeld doet hopenlijk goed volgen :!:

Groet Fokko

Hi Carolien,

De foto's zien er erg gezellig uit!! En zo ook de stukjes tekst tussendoor.

Ik kan niet wachten op de verslagen en overige foto's van de verschillende mensen...

Groet, Rena :wink:

Bedankt Rena en andere aanwezigen. Ook al was het voor een avond: erg leuk zo'n gezelschap wereldfietsers.

Op vrijdag in Doornwerth is mijn spork (kruising tussen lepel en vork) zoekgeraakt. Waarschijnlijk in het afwaswater laten liggen... Mocht iemand 'em gevonden hebben, stuur dan een pb.

Lisette

Rena en andere onwijs bedankt voor het mooie en gezellige weekend!
Heerlijk gefietst, lekker kunnen kletsen met nieuwe gezichten en mensen achter de gezichten.
Het ontstaan van relaties en huwelijken kunnen aanschouwen en nu maar afwachten of Yvette d'r Wereldfietser-baby een jongen of een meisje gaat worden 8)
Ik kijk alweer uit naar het volgende weekend en denk dat ik ook maar inschrijf voor het hemelvaartweekend!

Groetjes,

Martijn

Beste mensen,

Het persbericht is ook verschenen bij fietsen123, zie http://fietsen.web-log.nl/log/5494166

Groet, Rena

renaw schreef:ps: Oh ja, en nu niet vergeten morgen (19 april 2006) het AD te kopen om het interview met onze NEL te lezen!!!
Ik ben bang dat dit 18 april was :cry: ... In ieder geval staat er vandaag in de Utrechtse Editie niets over in. Gelukkig hebben we het internet nog waar alles op staat ;)

Groet,

Richard

Richard je hebt gelijk, het was 18 april 2006!
Ik was ook helemaal in de war met al die dagen en data....