Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Surly Long Haul Trucker Handgebouwd €1395 - Pagina 3 - Forum Wereldfietser

Surly Long Haul Trucker Handgebouwd €1395

Georg schreef:er volgt een draad met ongefundeerde verdachtmakingen.
BlijDatIkFiets schreef:Vraag mij ook af waarom daar ongefundeerde verdachtmakingen op moeten volgen.
Welke ongefundeerde verdachtmakingen bedoelen jullie?
Er wordt zonder bewijzen of feitelijke onderbouwing dmv suggestieve opmerkingen een verdachte sfeer gecreëerd rond de 'hobbybouwer'. Zie het draadje.
Dat deugt niet, zonder dat ik me hierbij zelf nu onmiddellijk wil opwerpen als verdediger van 'hobbybouwer', want ook daarvoor ontbreekt het mij aan houvast en kennis over deze man.
Overigens had ik, als ik hobbybouwer was, de opmerking over banden tussen deze site en de sponsoren ook achterwege gelaten...
Het lijkt mij verder een redelijk initiatief, dergelijke fietsen zijn niet algemeen verkrijgbaar bij de bekendere leveranciers.
Beste mensen,

Ik ga hiermee stoppen, het is voor mij een hobby en het moet wel leuk blijven, ik hoop dat de moditor dit item sluit of liever nog volledig weg haald, ik heb veel moeite en tijd gestopt om de kennis die ik heb om te zetten in een advertentie, daarna veel moeite, tijd en energie om uberhaupt hier op de site ertussen te komen en nu al dit gezeur over niets, het hoeft van mij niet meer. Mochten er mensen zijn die echt geintereseert zijn kunnen ze me mailen op mijn outlook account. Ik wil mensen die een goede simpele fiets willen helpen, maar dit is het me niet waard. Een fiets als deze kun je zelf ook vrij makkelijk bouwen, als er mensen zijn die daarbij hulp nodig hebben mogen ze me ook mailen.

https://www.youtube.com/watch?v=F71jkViCFD0

vriendelijk groet de hobbybouwer.
Hobbybouwer schreef: ik heb veel moeite en tijd gestopt om de kennis die ik heb om te zetten in een advertentie,
Tja, het is natuurlijk ook niet bijster slim om een advertentie te zetten zonder je n.a.w. gegevens (maar wel een niets zeggende nickname), zonder telefoonnummer (maar wel een onpersoonlijk e-mailaccount) en ook zonder verwijzing naar een website waar mensen meer informatie en representatieve foto's kunnen vinden (maar wel verwijzen naar de fabriekssite van Surly). Kortom, erg amateuristisch is het zeker. Ik kan het helaas niet anders zien, ook al vind ik het initiatief zonder meer leuk.
Michael W schreef:
Hobbybouwer schreef: ik heb veel moeite en tijd gestopt om de kennis die ik heb om te zetten in een advertentie,
Tja, het is natuurlijk ook niet bijster slim om een advertentie te zetten zonder je n.a.w. gegevens (maar wel een niets zeggende nickname), zonder telefoonnummer (maar wel een onpersoonlijk e-mailaccount) en ook zonder verwijzing naar een website waar mensen meer informatie en representatieve foto's kunnen vinden (maar wel verwijzen naar de fabriekssite van Surly). Kortom, erg amateuristisch is het zeker. Ik kan het helaas niet anders zien, ook al vind ik het initiatief zonder meer leuk.

Niet bijster slim? Ik doe dit uit hobby! Ik heb niet gevraagd om onder commercieel nieuws te adverteren, daar werd ik door de site toe verplicht, bovendien ben ik blij dat ik verder geen gegevens of telefoonnummer heb vermeld gezien alle shit die hier geschreven wordt. Ga het zelf maar eens proberen, je komt er niet tussen, wordt afgefikt en in discrediet gebracht. De hele fietsvakantiewereld in nederland wordt beheerst door een klein clubje met een bepaalde overtuiging die heilig is, durf daar niet tegen in te gaan, want je kop gaat eraf.

https://www.youtube.com/watch?v=g9c_ftbdc9E

En nee die man in dat filmpje ben ik niet, maar dat zal wel weer verdacht zijn.
Hobbybouwer schreef:Ik heb niet gevraagd om onder commercieel nieuws te adverteren, daar werd ik door de site toe verplicht,
Je hebt zelf toch bevestigd in deze discussie dat je prijzen inclusief BTW zijn? :
Hobbybouwer schreef:
Zuiz schreef:Is de 1395 euro inclusief btw?
1395 euro is inclusief alles!
Ave Gone schreef:
Hobbybouwer schreef:Ik heb niet gevraagd om onder commercieel nieuws te adverteren, daar werd ik door de site toe verplicht,
Je hebt zelf toch bevestigd in deze discussie dat je prijzen inclusief BTW zijn? :
Hobbybouwer schreef:
Zuiz schreef:Is de 1395 euro inclusief btw?
1395 euro is inclusief alles!
Ik heb je al voorgesteld om zelf langs te komen, dat vind je blijkbaar de moeite niet maar je gaat wel door met verdachtmakingen, dit is nou precies de rede dat er mee stop.
Hobbybouwer schreef:Ik doe dit uit hobby!
Het goede nieuws is:
hobbybouwer.nl is beschikbaar. Registreer nu!
hobbybouwer.be is beschikbaar. Registreer nu!
hobbybouwer.eu is beschikbaar. Registreer nu!

Dus voor 10 euro per jaar heb je al een domeinnaam, 15 euro erbij en je hebt genoeg plaats voor een website waar je je verhaal op kwijt kan en zit je ook nog eens bij de beste provider van Nederland. 8)
hobbybouwer, je moet niet de handdoek in de ring gooien omdat er op dit forum een aantal huilebalken zitten. als jij een produkt hebt waar je achter staat, wat je zelf goed vindt....laat de criticasters dan lekker tot de grond toe af branden, met hun fiets erbij..
Beste hobbybouwer,

Ik je Pb ontvangen en gelezen.
In het forum is het wel de regel dat je met je eigen naam je bericht eindigd. Dit en het opgeven van je naw gegevens maken het op voor geïnteresseerden wat makkelijker om contact op te nemen, dan alleen via een pbtje of outlookadres. Omdat je geen eigen foto's gebruikt en alleen links ter voorbeeld en alleen mail als contactmogelijkheid aanbiedt, maakt het dat het gewoon niet pluis aanvoelt als je je thread leest op het forum. Ik rij zelf op surly en salsa en ook zelf in elkaar gebouwd en is ook inderdaad leuk, en behoor niet tot de rohloff brigade. Een fiets is opbouwen inderdaad leuk en begrijp dat je dit als hobby wilt doen, leuk. Alleen is de manier hoe je jezelf in de markt zet is wat onhandig. Rij je zelf een surly lht? Post daar dan wat foto's van.

Ik begrijp jou kant, maar alle andere posts zijn mijne inziens terecht. Desalniettemin wens ik je nog veel plezier met het opbouwen van fietsen.

Groet,
Patrick
Op verzoek van de topicstarter is dit topic gesloten.