Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Groningen 11 oktober 2015 - Forum Wereldfietser

Rondje Groningen 11 oktober 2015

11 oktober is het weer de 2e zondag van de maand. Dus hoogste tijd voor een nieuw rondje Groningen. Wij willen wel een route bedenken, maar als iemand nog suggesties heeft laat het dan even weten.
Omdat Geke 7 oktober jarig is zijn jullie na het rondje van harte welkom in huize Oosterhout/Geerts voor een hapje en een drankje.
Tot 11 oktober, 10.00 uur bij het Peerd. :D
Hoi René en Geke,
Dat klinkt wel heel aanlokkelijk. Ik ben er graag bij (tenzij er echt sprake is van 'pouring rain', want dan smelt ik). Op 11 oktober is ook de 4mijl dus ik stel voor om niet in de buurt van Haren en Zuid-Groningen te komen.
Tot volgende week!
Groet, Petra.
Alvast veel plezier gewenst. Ik werk momenteel aan de Amerikaanse oostkust, en hoewel ik een paar dagen geleden een fiets heb kunnen lenen, zit fietsen er dit weekend niet in: het hoost van de regen en het waait flink, al gaan we naar het schijnt die orkaan gelukkig net mislopen. Hopelijk volgend weekend wel een mooie tocht, voor jullie en voor mij.
Hoi,
Het weer lijkt best aardig te worden, dus ik ben erbij. En ik vind het helemaal niet erg om alle hapjes op te komen eten hoor, René en Geke :lol:
Groet, Petra.
Mooi, dan zullen we flink wat hapjes voorbereiden. 8)
Tot zondag
Wij zijn er zondag ook weer bij. Co en Paulus
Helaas, ik moet komende zondag aan het werk :(
Ik kan er zondag niet bij zijn helaas.
Geke nog gefeliciteerd (René ook natuurlijk)
Wens jullie een inspirerende tocht en tot een ander maal.

Jan
Geke, nog van harte gefeliciteerd! Ik denk niet dat het lukt, dit ivm morgen dagje A'dam. Fijne fietstocht en tot een andere keer.
Met fietsgroet, Margreet
Wij fietsen morgen ook mee.

Ronnie en Linda
Ik fiets morgen ook graag mee. Tips voor deze newbie zijn zeker welkom...(pb)

Geen idee wat er 's ochtends al is afgesloten voor de 4 Mijl Loop van Haren naar Stad, maar er zijn doorgangen*) bij het Hereweg spoorviaduct en aan het Gedempte Zuiderdiep. De start van de loop is om 13 u met 23.000 deelnemers (!) en duizenden toeschouwers.

Jan

*) http://gemeente.groningen.nl/verkeersve ... 11-oktober
Hoi allen,

Geke van harte nog!!
Ik ben er morgen niet bij, heb last van een pijnlijke heup en mag niet veel bewegen. De pijn zorgt er ook wel voor dat ik me daaraan hou (slijmbeursontsteking) :(
Wens jullie een fijn Rondje Groningen toe!!

groetjes, Rikie