Additionally, paste this code immediately after the opening tag: China visum vanuit Bangkok, Vientiane of Hanoi - Forum Wereldfietser

China visum vanuit Bangkok, Vientiane of Hanoi

Heeft iemand recente info over het bekomen van chinees visum in Bangkok, Hanoi of Vientiane?
Of Chiang Mai?

maar serieus, ik wil deze vraag opnieuw stellen omdat ik voor mijn trip door China (volgend jaar) eerst een tijdje zuidelijker zit (Myanmar, Thailand….Nieuw Zeeland). Heeft iemand ervaring met het aanvragen van een visum voor China vanuit een van deze plaatsen? Dan lees/hoor ik daar graag over.

groet, BertV
Als je moet kiezen tussen Bangkok en Hanoi, zou ik het in Bangkok proberen: daar zijn ze veel behulpzamer, al moet je wel zorgen dat je al je papieren in orde hebt: hotelreserveringen, vliegtickets etc.
Hallo Fritz

dank voor je reactie. Het zal inderdaad Bangkok worden, en ja, met een uitgebreid plan voor de reis. Inclusief hotelreserveringen.

Klinkt allemaal wel hoopgevend; wat ik op verschillende blogs lees is dat het met een goede voorbereiding zeker haalbaar is om een visum te krijgen voor 3 maanden

zinin, bertV