Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Vervangingsactie WakaWaka Power (Plus) - Forum Wereldfietser

Vervangingsactie WakaWaka Power (Plus)

WakaWaka komt met een vervangingsactie. Inderdaad, een vervanging, géén omruil, de oude unit mag je houden. Lees meer op: http://nl.waka-waka.com/replacement/

Functioneel is er niks mis met de geleverde units, maar tot einde jaar kun je je WakaWaka (mits aangeschaft vóór 1 september 2015) omruilen voor een exemplaar dat geen last heeft van blaasjesvorming bij temperaturen van meer dan 70 graden Celsius. Functioneel heeft de WakaWaka er geen last van, maar je kunt er dus voor kiezen om een nieuwe aan te vragen en de oude bijvoorbeeld weg te geven. Zoals WakaWaka zegt: "we recommend you do something good with it".

Keurige actie als je het mij vraagt, ik heb het formulier ingevuld en met een paar weken zou ik een nieuwe moeten hebben (ze worden op dit moment gemaakt). Die is helaas alleen in het zwart leverbaar, maar daar ga ik niet moeilijk over doen.
Bedankt voor de tip,

aanvraag verstuurd,
Mischien dat mijn maandagochtend exemplaar nu vervangen wordt voor een goede en ik later ook positieve ervaringen kan delen :-)
Dat dacht ik al;)! Hoop het voor je!
Jasmon ben benieuwd of je nieuwe exemplaar beter gaat werken - houd je ons op de hoogte.
Ook aanvraag verstuurd. Over het huidige exemplaar (de eerste serie , de crowdfunding actie)ben ik overigens zeer tevreden.

ben
Wij zijn ook erg tevreden met onze WakaWaka. En dankzij deze actie hebben we er binnenkort dus 2 :D
Vrees dat ik ook een maandag morgen monster heb. Eind juli gekocht.
Eerste week prima maar nu laadt hij maar op tot er 2 lampjes branden en kan ik mobiel tot 45% opladen.
Ik hoor toch veel positieve geluiden.....dus de vervanging actief toch maar gebruikt.
Heb dus niet de problemen met de zonneblaasjes. begrijp ook niet precies wat ze daar mee bedoelen.
Als de 2e beter is laat ik het horen.
Anja
Als de nieuwe niet beter is, is dat minstens zo waardevol om hier te posten, toch? Niet leuk voor jou dan, natuurlijk.

Ik vermoed dat er blaasjes onder een beschermfolie over de zonnecel kunnen ontstaan bij temperaturen van 70 graden Celsius of meer. Ik herken het ook niet.
Ben benieuwd of iemand al een vervangende wakawaka heeft ontvangen.
Heb de aanvraag in augustus gedaan, maar blijkbaar is de levering langer dan een paar weken

roosje
Toevallig kreeg ik vandaag de mail dat een vervanging o n derweg is en ik die dit weekend kan verwachten
Oh, dan kreeg je een andere dan ik...:
We are thrilled to inform you that we have verified your request for a WakaWaka Power+ replacement and are preparing to ship your unit. We plan to begin shipping on November 3rd and you should be receiving your brand new white (instead of black) WakaWaka Power+ shortly (depending on where you live).
idem.......
Moet ik eerst terug sturen of maar gewoon afwachten?
Die van mij laadt ook niet goed op en telefoon kan tot 70% geladen worden. Ik ben wel aan een andere toe..
Anja
Moet ik eerst terug sturen of maar gewoon afwachten?
Nee, je hoeft je oude exemplaar niet terug te sturen, dat hebben ze nadrukkelijk gecommuniceerd.
Ik ben benieuwd wat er rond 3 november gebeurt......en hoe lang hij nog onderweg is.
dijken63 schreef:Ik ben benieuwd wat er rond 3 november gebeurt......en hoe lang hij nog onderweg is.
Ik neem aan dat je je wel hebt opgegeven voor de vervangingsactie? Heb niet de hele thread teruggelezen;). En laadde hij je telefoon wel eerst 100% op? Want zo groot is de ingebouwde powerbank niet, slechts 2200mAh dacht ik.
Meegedaan met de vervangingsactie. Vandaag bericht ontvangen van WakaWaka dat er een nieuwe WakaWaka Plus onderweg is. Toffe actie van dit bedrijf.
Nog geen nieuws van Waka Waka.......
Wel meegedaan met de vervanging actie. Hij laadt tot ongeveer 70 % op. Maar op een gegeven moment laadde hij zelf niet goed meer op. Maar tot 3 lampjes en dan hield het op.
Net nog gecontroleerd, nu toch weer gewoon 4 lampjes aan.
ik wacht gewoon nog even.
Anja
johankoning schreef:Meegedaan met de vervangingsactie. Vandaag bericht ontvangen van WakaWaka dat er een nieuwe WakaWaka Plus onderweg is. Toffe actie van dit bedrijf.
+1
bericht incl. trac&trace van het pakket. zou morgen afgeleverd moeten worden
Heb die mail ook ontvangen, t&t doet het bij mij nog niet. Duurt vaak ff.
Maar even hier melden, aangezien hier toch wel wat WakaWakagebruikers rondlopen. Blijkbaar heeft WakaWaka ooit USB-laders verkocht, die niet veilig zijn. Zie: http://www.telegraaf.nl/binnenland/2473 ... gen__.html