Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Voorjaarsweekend, 19-21 mei 2006 - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Voorjaarsweekend, 19-21 mei 2006

Meld je aan !

Het gaat al goed met de aanmeldingen, de teller staat op ruim 10 deelnemers. Maar er kunnen nog veel meer mensen bij op de camping! Dus als je van plan bent te komen, maar je nog niet hebt gemeld: nu doen! Dan zet ik je op de lijst. Je wilt toch niet die prachtige diaseries missen over Suriname (november 2005) en India (januari 2006)!.

jimvandenberg@jimvandenberg.nl

jimvdberg schreef:Je wilt toch niet die prachtige diaseries missen over Suriname (november 2005) en India (januari 2006)!.
homepage Wereldfietser schreef:Onder meer staat Suriname en de Verenigde Staten op het menu.
Is de VS afgevallen?

Gerd

Jim, heb je onze aanmelding ontvangen? :lol:

GerdC schreef:Is de VS afgevallen?
Gerd: de VS is inderdaad vervangen door India.
Ellen: ik heb jullie aanmelding ontvangen.

seeya
jim

Komt dat door ons? :oops:

fietsjunks schreef:Komt dat door ons? :oops:
Nee hoor, de USA had ik in mijn enthousiasme op voorhand vermeld. :wink: Het worden nu dus diashows over Suriname en India.
jim

Zijn er nog belangstellenden voor de dialezing van Frank van Rijn op vrijdagavond in Breda bij Vaude?
jim

Hi Jim,

Ik ga in ieder geval naar de dialezing van Frank van Rijn en Harm heeft te kennen gegeven ook te willen gaan.

Groet, Rena :wink:

Heel mooi, ik heb van een paar mensen ook dergelijke info ontvangen. Ik ga er nu vanuit dat pakweg 5/6 wereldfietsers de lezing zullen bijwonen.
jim

Hoi Jim,

Ondanks het feit dat je de VS van het programma hebt geschrapt, wil ik ook eens naar een Wereldfietser-weekend komen. Ik kom vrijdag op de fiets naar Den Hout en weet dus niet vantevoren of ik 's avonds nog puf heb om naar Breda op en neer te gaan. Maar ik neem aan dat eentje meer er altijd wel bij kan.

Gerd

jimvdberg schreef:Meld je aan !
Ik heb het hele weekend al iets anders belangrijks te doen :(

Misschien kom ik de week erna nog naar hemelvaarttocht om wat mee te fietsen. Anders een volgende keer weer.

fietsvreer

Ik zal eveneens de moeite nemen het hele eind van Waspik naar Den Hout (pakweg 15 a 20 km...) af te leggen om jullie te vergezellen! Vanaf zaterdagavond wel te verstaan; 's ochtends en overdag fiets ik ook wel, maar dan op de postfiets :wink:

...En nu maar hopen dat het lekkere weer van nu aanhoudt...

Groetjes, Jozef

ps. Er ligt een leuk, technisch niet te lastig mountainbike-rondje (6 km.) in Dorst, pakweg 10 km. fietsen van waar we gaan kamperen. Is wellicht een ideetje...

jozef schreef:
ps. Er ligt een leuk, technisch niet te lastig mountainbike-rondje (6 km.) in Dorst, pakweg 10 km. fietsen van waar we gaan kamperen. Is wellicht een ideetje...
Tegenwoordig net iets meer als 8km lang en veel korte bochten erbij:)
Ledenvergadering

Tijdens het voorjaarsweekend vindt ook de jaarlijkse ledenvergadering plaats en wel op zondag 21 mei om 10.00 uur.

Agenda
1. Opening en mededelingen
2. Verslag van de augustus vergadering, d.d. 28 augustus 2005
3. Rekening 2005
4. Tijdschrift
5 Activiteitencommissie
6. Landeninformatie
7. Ledenadministratie
8. Rondvraag
9. Sluiting

jim

kan ik mij hier dan ook officieel afmelden voor de vergadering? ja? Nou, bij deze dan. Ben dan helaas net al een paar dagen onderweg naar Frankrijk.

Nou Roald, dat is me toch ook wat... Kom je er niet voor terug???
Ach, dat is waar ook, je kan altijd nog inbellen!! :wink:

Mocht je nog geen lid zijn van de vereniging, maar eens een keer willen komen kijken en/of beleven waar het bij de Wereldfietser om draait, kom dan naar het Voorjaarsweekend 2006!!

Of neem deel aan een van de activiteiten!

Groet, Rena :wink:

Er is a.s. zaterdag keuze uit twee mooie fietstochten, 57km resp. 80km, de laatste naar de Biesbosch!
Zondag kan je de ledenvergadering bijwonen, maar ook een tochtje maken in de omgeving, er zijn o.a. leuke onverharde routes!
jim

jimvdberg schreef:Zijn er nog belangstellenden voor de dialezing van Frank van Rijn op vrijdagavond in Breda bij Vaude?
jim
Ja ik ga er ook naar toe. Maar ik ga met de auto...:oops:...:cry:
Ik heb me al via vaudestore.nl aangemeld. Heb je ook nog een bewijs van aanmelding nodig om binnen te komen?

Samuel

Ik zoek eigenlijk een plaatsje in een tent bij een medelid (M / V) voor het aankomend voorjaarsweekend, omdat m'n eigen tent momenteel in de reparatie zit. Iets over mij? Ik ben een beschaafde en goedverzorgde jongeman :) en zoek een plaatsje voor de nacht van zaterdag op zondag.

Groetjes,
Jozef