Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsweekend 5, 6 en 7 mei in NL. - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Fietsweekend 5, 6 en 7 mei in NL.

Ik ben er dus bij en verwacht om 10:07uur op het station te zijn!
Het weer gaat toppie worden en de zin is ook aanwezig:)
Kijk er nu alweer naar uit, wel druk deze maand met drie "meerdaagse evenementen" :P

Groet,

Martijn

Beste mensen,
Dat wordt genieten!!!!

vrijdag - 21/24 graden
zaterdag - 19/23 graden
zondag - 17/21 graden

JOEHOE, vergeet de zwembroeken niet!!!! :wink:

renaw schreef: JOEHOE, vergeet de zwembroeken niet!!!! :wink:
En wat dacht je van de zonnebrandolie, zonnebrillen, wereldfietserpetten en de paarse opblaaskrokodillen!!.

Tot vrijdag,

Richard

Zijn er ook mensen die meegaan en in het bezit zijn van het "Groene boekje" 2006?

Groet, Rena :wink:

renaw schreef:Zijn er ook mensen die meegaan en in het bezit zijn van het "Groene boekje" 2006?

Groet, Rena :wink:
Jep, en in neem hem ook mee!
Er kunnen 4 gebruikers op een natuurkampeerkaart dus als iemand er geen heeft is't ook geen punt!

Groet,

Martijn

Ik ben blij dat we een BOB in de groep hebben, scheelt een hoop geschouw. Want ja, wees eerlijk, om nou met een krat bier achterop te fietsen zie ik niet zo zitten....
Wel zie ik me in de BOB met een krat bier zitten... :lol: :P :lol: :P

renaw schreef:Ik ben blij dat we een BOB in de groep hebben, scheelt een hoop geschouw. Want ja, wees eerlijk, om nou met een krat bier achterop te fietsen zie ik niet zo zitten....
Wel zie ik me in de BOB met een krat bier zitten... :lol: :P :lol: :P
Past makkelijk!
Ben net klaar met inpakken en zit te bedenken wat ik ben vergeten....
Die tas is nog zo leeg, en toch zit alles er in.
Leeg in de zin van 5 keer rollen van de sluiting van de zak, en dan nog niet strak dicht.
Ben als experiment op de lichtgewicht toer!
Geen multifuel maar een Pepsi-can alcoholbrandertje, geen binnentent in m'n Nallo 2, 3/4 slaapmatje en dat soort fratsen:)
Misschien dat ik tegen de Hemelvaarttrektocht een keer met de tarp ga mits het weer goed is!

Zie jullie allemaal morgen!

Groet,

Martijn en BOB

The morning after, and waht a morning....

Richard, bedankt voor het mooie weekend en de mooie route!

Iedereen bedankt voor het toppie weekend!
Super gezellig geweest, lekker gereden en heerlijk weer gehad.
Gisteren nog naar 's Hertogenbosch gefietst om daar op de trein te stappen.
De 70km die het volgens iemand zou zijn klopte niet helemaal, het waren er 105 as 110 dus iets meer.
Nadat de teller gisteren op 123km is blijven staan heb ik nu "last" van de naweeen:)
Een heerlijke spanning in de bovenbenen en kuiten dus!

Iedereen tot de volgende trektocht!

Groetkes,

Martijn

Ook ik heb weer een fantastisch weekend beleefd. Relax groepje, mooie route en schitterend weer!!! Wat wil een mens nog meer... :P

Richard bedacht voor je inzet en opzet van het weekend. Zonder jou had dit weekend niet plaats gevonden. Mocht ik je niet meer zien voor je vertrek: HEEL VEEL PLEZIER TIJDENS JE FIETSREIS NAAR BARCELONA en de groeten aan Egbert (oom agent). 8)

In Amersfoort hebben Fokko en ik nog even het familiehuis van oom agent bezocht, het politiebureau, want beide nummerplaten van Fokko zijn auto waren gejat. :cry:

Groet, Rena :wink:

Zoals bij elke tocht is het toch de groep deelnemers die de sfeer bepalen. En dat is volgens mij wel weer goed gelukt. Erg leuk te merken dat wanneer je een oproepje plaatst als deze, dat er zoveel animo voor blijkt. Zelfs in een tijd waarin diverse tochten en weekenden al worden georganiseerd. Iedereen bedankt voor de gezellige tijd en het vertrouwen in mijn kaartlees-kwaliteiten :).

Gisteren met Egbert, Johnny en Martijn nog meegereden naar Den Bosch, wat inderdaad verder bleek dan gedacht. Na een Bossche bol met koffie lekker op de trein gestapt naar huis. Nog eens 50 km had ik weinig zin in. Vooral niet met tegenwind.

Iedereen een fijne zomer gewenst en tot de volgende keer. Ik ga lekker vier weken fietsen naar Barcelona met Egbert.

Rena, jij natuurlijk hartelijk bedankt voor je hulp die je geboden hebt.

Hallo Richard,

bedank voor het organiseren van deze tocht. Ik heb lekker gefietst en mede door het weer was het een top weekend. De anderen ook bedankt voor de gezelligheid en Martijn voor het lenen van de brander :)

Het fietsen ging gisteren lekker met het windje in de rug en die 125 km gingen vrij moeiteloos.

Groetjes,
Frank

Het was weer erg gezellig allemaal. Bedankt! :)
Alleen ben ik wel lek gestoken, en krab me nu te pletter,..gebeurt op de camping van "Mein kampf"...

Maar dat is peanuts bij de problemen die Wim heeft: zie New Delhi vraag.
Dat was een mailtje dat ik niet verwachtte....en een domper op het weekend.

Wij (Frank, Harm, Rena en ik) kwamen nog een heel bijzondere wereldfietser tegen. Gezellig een uurtje met hem gepraat. Erg uniek. Als je ziet hoe hij campeert, zul je zeggen: erg knetter.
Maar leuk dat er zulke mensen zijn, anders werd het ook maar saai. :)

zie www.pennyfarthingworldtour.com

veel plezier. :)