Additionally, paste this code immediately after the opening tag: reisgenoot gezocht - Forum Wereldfietser

reisgenoot gezocht

Jaaa, het is weer lente: de periode van vakantieplannen maken! Wie heeft er zin om half juli - begin augustus 3 tot 4 weken te gaan fietsen? Gewoon niet te moeilijk, tent achterop en gaan. Bestemming in overleg, wel richting zon. circa 80 - 100 km per dag, met rustdagen, steden en terrasjes. Ik (v)ben 37 jaar en werk in het onderwijs (vandaar de periode). Vorig jaar alleen van Nederland naar de pyreneen gefietst, dit jaar wil ik graag met een reisgenoot op pad.

Hela Karin
'k Wil er deze zomer ook graag met de fiets op uit. 'k zou het zelf leuk vinden om eerst een trein te nemen en vervolgens verder te fietsen. Vorig jaar iets vergelijkbaars gedaan naar/in Roemenie, het land beviel me en zou er graag weer teruggaan. Maar ook voor andere bestemmingen sta ik open.
'k Ben in Frankrijk nooit verder gekomen dan Straatsburg, het hele land doorfietsen . . . 'k weet t niet. Had je zelf al een bestemming voor ogen?

Groeten Roel

Hoi Karin

Heb je al een reisgenoot? Ik ben Bas, 35 jaar, en ook van plan om naar het zuiden te fietsen in de zomer. Zelf zat ik te denken aan Italie, maar Frankrijk is ook goed. Ik werk in de medische sector en heb als hobby oa fietsen maar ook gitaarspelen bv. Ik heb 3 weken, vanaf half juni tot half juli en in september. Augustus en eind juli lukt niet. Awel ik hoor het.
Mijn e mail is; bf63.smit@12move.nl. Heb 1 jaar ervaring; gefietst met bagage in Noorwegen, nu naar warmere gebieden.
Groet Bas

Oost, west, zuid best,
Ik keek op wereldfietser en plaatste een advertentie.
Las de verhalen en de reacties
Bedacht mijn mogelijke acties
Blinddoekte mezelf en draaide al wijzend rondjes
Volledig de weg kwijt keek ik op mijn kompas
Surfte naar Virgin-express
Vlieg 28 Mei met fiets naar Murcia (spanje),
Ga Las Alpujaras en Sierra Nevada (van onderen) bekijken
Uiteindelijk Granada via Almeria bereiken
Als er nog plaats is in het vliegtuig
Kunnen we bagage verdelen

Hoi Karin,

Als je nog een fietsmaatje zoekt, ik heb vergelijkbare plannnen wensen, ben 31 jaar. Laat je het me weten?
Margreet.
Hoi Karin.

Ik fiets volgens planning weekend week 28 op 29 weg vanuit Nederland richting Zwitserland.
ik ben een jongen (broekie) van 21 (bijna 22jaar) met 3 fietsvakanties ervaring rijk.

Gezelschap onderweg maakt het af.
dus mocht je zin hebben...

ik hoor t wel.

Groetjes Bas