Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Dazer gevraagd - Forum Wereldfietser

Dazer gevraagd

Ik heb een aantal meningen over de dazer op het forum gelezen, waaronder van mensen die er wel een hebben, maar hem niet nodig vinden. Ik wil er toch maar een aanschaffen. Is er iemand die zijn (overbodige) dazer wil verkopen?

Evert heb je inmiddels al een dazer of ben je aangevallen door een hond?

Hoi Bert, nee ik heb nog geen aanbiedingen gehad. Misschien is zo'n ding toch niet zo overbodig en zal ik er zelf maar eens op uit gaan. Luc Oteman schijnt ze te verkopen.

Hoi Evert, wij hebben hier nog een Dazer liggen die we nooit gebruiken. (te veel gedoe en stenen bevallen ons beter). Je mag ut gevalletje hebben voor 15 euro, zonder batterij. Af te halen in Almere of per post te verzenden.

Nou laat het maar even weten, mail: rkzmarieke@hotmail.com


Groetjes Marieke

Hoi Marieke,
Wat jammer nou :( , ik heb er net vorige week een bij Bever gekocht. Maar in elk geval bedankt voor je aanbod.
Groeten,
Evert

O hey Marieke! Ik wil hem wel graag hebben, mijn stenen hadden de neiging om op te raken en wist je dat het ook katten die je ontbijtje verstoren verjaagd?
ik mail je! groetjes carolien

We hebben vier aanmeldingen gekregen via de mail van belangstellenden. En we gaan NU loten wie het ding mag kopen.

Spannend...

Na loting kan de Dazer worden verkocht aan ene Wil..

Sorry voor de rest, hoop niet dat jullie nu door enge honden worden gebeten..

ben bang dat die katten nu mijn ontbijt gaan opeten! :roll:

zijn er dan misschien nog meer mensen die hun dazer kwijt willen?? ik wil hem dus graag hebben!