Additionally, paste this code immediately after the opening tag: zaterdag 30 januari 2016 ATB op het STRAND - Forum Wereldfietser

zaterdag 30 januari 2016 ATB op het STRAND

Hallo ATB-ers en WF,

Strand, daar kan je op vele manieren van genieten.
Maar je kan er ook op fietsen!

Steeds meer mensen doen dit, meestal in wedstrijd verbant of tijdens toertochten. Groot nadeel is dat het een aanslag is op je fiets.

Daarom bedenk je je wel voordat je dit met je eigen fiets ga doen.
Ik heb contact gelegd met een bedrijf die èènmalig zijn fietsen wil uitlenen voor ons om ook over het strand te kunnen fietsen.

Zaterdag 30 januari is het ty gunstig om over het strand te fietsen.
We rijden eerst een stuk over het atb parcours van schoorl naar het strand, daar rijden we weg tegen wind richting of Den Helder of naar Egmond. Daar omdraaien en terug peddelen windje mee. Gezamenlijk koffie bij de strandopgang in een koffie tent.
Daarna weer een stuk van het parcours van atb schoorl om moe en voldaan te eindige bij de fietsenverhuur.

Wil je dit èènmalig evenement meemaken, geef je dan op via mijn email: pmvand@yahoo.com
Dan krijg je de gegevens om €27 euro over te maken.(huurfiets)
Alle 2015 atb fietsen zijn 29 inch, geef ook door welke frame maat je wil reserveren, 17, 19 en 21 inch frame. Helm is verplicht en word bij de fiets geleverd.
Ik moet uiterlijk 15 januari doorgeven hoeveel fietsen er gereserveerd moeten worden dus moet de betaling binnen zijn.(max 20 personen)

groeten Peter
Ha...geinspireerd door alle beachbattles onlangs op ons mooie strand? Super!
Ik wil wel mee, maarre...ik heb zelf een strandfiets en dat rondje Schoorl doettie ook wel.

Helm heb ik ook zoals je weet. Als t dus ook kan zonder huurfiets. Count me in!

Tuurlijk wel gaaf dat je die bikes geregeld hebt, :wink: