Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fiets- en Wandelbeurs - Forum Wereldfietser

Fiets- en Wandelbeurs

Ik heb net de site van de fiets en wandelbeurs bekeken. Dit jaar in Utrecht. Wat ik me afvraag is of de beurs dit jaar weer gedomineerd gaat worden door e-bikes. De beurs vind plaats in drie hallen waarvan een hal bestemd is voor de E-Bike Xperience beurs (voor mij niet interessant).
Volgens mij is de fiets- en wandelbeurs veel kleiner geworden, of lijkt dat maar zo?
Ik kon er altijd een hele dag rondslenteren maar ik ben bang dat ik nu na 2 uurtjes uitgekeken ben.
@Auk,
De E-BikeExperience is een aparte beurs. Deze vindt plaats in hal 1. Toegangskaartjes voor deze beurs zijn ook geldig voor de Fiets en Wandelbeurs. Dit geldt ook andersom. Als je niets met E-bikes hebt, kun je hal 1 dus mijden.
Hal 2 is de Fietsenhal van de Fiets en Wandelbeurs. Daar staan ook wel wat E-bikes. Daar ontkom je niet meer aan in 2016, maar je vindt in deze hal ook tal van andere vakantiefietsen zonder trapondersteuning.
In de hallen 3 en 4 staan bestemmingen en outdoor.
Totaal bedraagt de oppervlakte van de Fiets en Wandelbeurs in de hallen 2, 3, en 4 (dus zonder E-bikeExperience) bijna 23.000 m2. Dat is niet minder dan in de RAI.
Verder zijn er boven nog 8 zalen met het lezingenprogramma en de workshops, waaronder deze keer weer Frank van Rijn.