Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Voorjaarsweekend, 19-21 mei 2006 - Pagina 3 - Forum Wereldfietser

Voorjaarsweekend, 19-21 mei 2006

bombetter schreef:
jimvdberg schreef:Zijn er nog belangstellenden voor de dialezing van Frank van Rijn op vrijdagavond in Breda bij Vaude?
jim
Ja ik ga er ook naar toe. Maar ik ga met de auto...:oops:...:cry:
Ik heb me al via vaudestore.nl aangemeld. Heb je ook nog een bewijs van aanmelding nodig om binnen te komen?
Samuel
Hi Samuel,
Je kan gewoon melden dat je 1 van de WF'ers bent. De dialezing begint om 20.00 uur. Misschien is het een idee om, mocht je je vrijdagavond eerder al melden op de camping Den Hout, een paar andere WF'ers mee te nemen in de auto naar Breda :)?
jim

jozef schreef:Ik zoek eigenlijk een plaatsje in een tent bij een medelid (M / V) voor het aankomend voorjaarsweekend, omdat m'n eigen tent momenteel in de reparatie zit. Iets over mij? Ik ben een beschaafde en goedverzorgde jongeman en zoek een plaatsje voor de nacht van zaterdag op zondag.
Groetjes,
Jozef
Ha Jozef,
Als je nog niets gevonden hebt, kan je een plaatsje vinden in mijn Carl Denig Schorpioen, een ruim 2-persoonstentje. Ik ben ook een redelijk beschaafd manspersoon :shock: , vraag maar aan de andere WF'ers. Hieronder een foto van het tentje.
jim
Afbeelding

NB: als het regent kan je in dit tentje ook binnen koken, heb ik al vaker gedaan !

jimvdberg schreef:
bombetter schreef:
jimvdberg schreef:Zijn er nog belangstellenden voor de dialezing van Frank van Rijn op vrijdagavond in Breda bij Vaude?
jim
Ja ik ga er ook naar toe. Maar ik ga met de auto...:oops:...:cry:
Ik heb me al via vaudestore.nl aangemeld. Heb je ook nog een bewijs van aanmelding nodig om binnen te komen?
Samuel
Hi Samuel,
Je kan gewoon melden dat je 1 van de WF'ers bent. De dialezing begint om 20.00 uur. Misschien is het een idee om, mocht je je vrijdagavond eerder al melden op de camping Den Hout, een paar andere WF'ers mee te nemen in de auto naar Breda :)?
jim
Jullie komen toch wel op de fiets? Of is het ver van de camping vandaan? Ik denk dat je met de fiets sneller door Breda bent dan met de auto.

Jim,

bedankt voor je aanbod! Ik maak er dan ook graag gebruik van...

Groetjes,
Jozef
bombetter schreef:Jullie komen toch wel op de fiets?
De fiets kan uiteraard binnen geparkeerd worden :wink:.
Immers: hoe meer fietsen, hoe meer vreugd :lol:!

En van Samuel wist ik al wel dat hij op dit forum actief is. Ik ben hier onder Robertjan ook actief :D.

Oow ja: het is 11 kilometer (zonder foutrijden :wink:) van het kampeerterrein naar de winkel.

Groetjes,

Robertjan Kuijten

Hi Robertjan,

Is dat met de fiets, want ik heb het opgezocht en kwam uit op 8,2 km.

Groet, Rena :wink:

jozef schreef:Jim,
bedankt voor je aanbod! Ik maak er dan ook graag gebruik van...
Groetjes,
Jozef
Ha Jozef, bij het onderwerp "Te koop tweepersoons lichtgewicht trekkerstent" staan 2 fotootjes van het tentje.
jim

26 deelnemers hebben zich tot nu toe gemeld! Er kunnen er nog meer bij.
jim
renaw schreef:Hi Robertjan,

Is dat met de fiets, want ik heb het opgezocht en kwam uit op 8,2 km.

Groet, Rena :wink:
Euh... :oops: Ik heb gewoon routenet.nl de afstand laten berekenen...
Heb jij een (veel) betere routeplanner voor de fiets? Of gewoon op een kaart uitgezocht? Dat is natuurlijk gedetailleerder!

Groetjes,

Robertjan

Even een berichtje van mij!
Ik ben vrijdag aan het eind van de middag op de camping aanwezig.
Ik kom meteen uit m'n werk dus ben redelijk op tijd:)

Groet,

Martijn

Hi Martijn,
Ik vertrek vrijdagochtend, rond half 11 (denk ik) vanaf Rotterdam met Harm. Waarschijnlijk eerst met de fast-ferry naar Dordrecht. Vanaf daar wordt het fietsen. Althans, dat is de planning!
Groet, Rena :wink:

Hi Jim en Jozef,

Ik kom vrijdag met 2 tentjes naar het weekend, zie http://www.wereldfietser.nl/phpbb/viewt ... 5576#25576

Groet, Rena :wink:

Hi Rena,
Dan moeten we eigenlijk wel die 2 Schorpioentjes als tweelingen naast elkaar opzetten. Hou je dan een plekje vrij naast die van jou, ik kom vrijdagavond rond 20.00 uur en kijk uit naar je nieuwe tent.
jim

renaw schreef:Hi Martijn,
Ik vertrek vrijdagochtend, rond half 11 (denk ik) vanaf Rotterdam met Harm. Waarschijnlijk eerst met de fast-ferry naar Dordrecht. Vanaf daar wordt het fietsen. Althans, dat is de planning!
Groet, Rena :wink:
Het is dat ik vrijdag gewoon moet werken maar anders was ik mee gereden!
Ik woon vlakbij Dordrecht en de route van Dordrecht naar Den Hout is best mooi.
Je kan van Dordrecht via Gorichem over de LF9 rijden, die komt door Oosterhout en vlak langs Den Hout geloof ik.
Alleen van Dordrecht naar Gorinchem moet/kan je dan de LF12 volgen naar Woudrichem, daar kan je dan de LF9 oppikken, zie je nog wat meer van het Brabantsche land:)

Cheers,

Martijn

Jim, Rena en uiteraard de rest...

Wij, El & El, moeten helaas op het laatste moment afmelden... :cry:
Vandaag was het de beurt aan Elmar om het ziekenhuis eens te bezoeken.

Met een ontsteking aan de dikke darm moet hij de komende 5 dagen rust houden en slikt hij antibiotica. We hebben het nog gevraagd, maar fietsen mag echt niet, alleen tv kijken en op het balkon zitten helaas.

Gelukkig geen verblijf in het ziekenhuis, maar toch.. leuk is anders!

Iedereen heel veel plezier aankomend weekend!

Groetjes,
Elmar & Ellen
Een lezing is dan toch ook mogelijk wellicht? :wink:
Het is gratis...
Je hoeft alleen maar stil te zitten, en doen alsof je geïnteresseerd bent :wink:.
Voor alle zekerheid: de website

Beterschap en groetjes,

Robertjan
VAUDE Store Nederland schreef:Een lezing is dan toch ook mogelijk wellicht? :wink:
Het is gratis...
Je hoeft alleen maar stil te zitten, en doen alsof je geïnteresseerd bent :wink:.
Voor alle zekerheid: de website

Beterschap en groetjes,

Robertjan
:lol:
Haha, helaas, ik (Ellen) moet me vrijdagavond melden bij m'n werkgever....duh... maw ik moet werken tot kwart voor 11!
Misschien dat we zaterdagavond even aan komen waaien voor de lezingen, maar alleen als de arts het goed vind. Vrijdag moet Elmar namelijk terug komen voor controle... we zullen het wel even vragen! :)

Okay Elmar, beterschap. Als het lukt, kom zaterdag naar de lezingen Suriname en India.
jim

Hi Ellen en Elmar,

Het zit jullie niet mee dit jaar. Jammer, maar soms is het goed om gewoon even time-out te nemen!
Zorg ervoor dat de gezondheid weer gaat bloeien en zet daarna de bloemen pas buiten!!!

Pas goed op jezelf... en elkaar!!!

Groet, Rena :wink: