Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Reisgenoot Cuba mei 2016 - Forum Wereldfietser

Reisgenoot Cuba mei 2016

Hallo, mijn naam is Ruud, ben een sportieve vent van 55 jaar en zoek een reisgenoot die net als ik in mei 2 tot 3 weken wil fietsen in Cuba.
Ik denk aan dagafstanden van rond de 100 km. Heb je er net als ik zin in dan verneem
ik het graag.
Ik wil naar Cuba in oktober-november. Heb je alles al geboekt e.d.?
Misschien ben ik van plan om in de voorjaarsvakantie 2 weken op Cuba te gaan fietsen. Afgelopen zomervakantie heb ik op Centraal en West Cuba gefietst . Mijn plan is nu om het Oosten aan te doen. Ik ben een vrouw van 57 jaar en heb redelijk veel fietservaring.
Hallo, ik heb nog niets geboekt maar heb wel een voorkeur voor het voorjaar. Hoeft dus niet perse in mei te zijn.
lidybuma schreef:Misschien ben ik van plan om in de voorjaarsvakantie 2 weken op Cuba te gaan fietsen. Afgelopen zomervakantie heb ik op Centraal en West Cuba gefietst . Mijn plan is nu om het Oosten aan te doen. Ik ben een vrouw van 57 jaar en heb redelijk veel fietservaring.
De periode komt overeen, dus dat is prima. Waarvan is het afhankelijk of je inderdaad weer in Cuba wilt gaan fietsen?
Momenteel volg ik een cursus Spaans dus ik wil in de voorjaarsvakantie naar een Spaans sprekend land of dat nou Cuba of Andalusie is maakt mij niet eens zoveel uit. Als je belangstelling hebt kun je me mailen: lidybuma@hotmail.com