Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Gratis snelcurus Basecamp tijdens Fiets en Wandelbeurs - Forum Wereldfietser

Gratis snelcurus Basecamp tijdens Fiets en Wandelbeurs

Ter informatie:

Velen (ahem) kennen me van mijn youtube video's en cursus DVD. Dit jaar mag ik, namens Garmin Nederland, tijdens de fiets- en wandelbeurs in Utrecht op za en zo tweemaal een uur lang snelcursus Basecamp geven.

Het is gericht op de recreatieve fietser, beginnende Garmin gebruiker; niet zozeer op de fitness. Dus: het downloaden en manipuleren van routes, zelf routes maken, het verschil tussen bijvoorbeeld Garmin topo pro en OSM, routeringsinstellingen, het bekijken van routes in Google Earth etc etc..

Geen commercieel verhaal. maar 'hands on' vanuit de praktijk demonstrerend.

Deelname is voor bezoekers aan de FW beurs geheel gratis; reserveren of aanmelden niet nodig.

Mocht je het interessant vinden: kijk even op http://www.mrgps.nl/gratis-mrgps-cursus/ voor de exacte tijden en locatie.

Ik kijk er naar uit!

Groet!
Hans
Spijtig dat dit zover van Lokeren (B) is, anders was ik zeker van de partij.
Veel succes !
den boete schreef:Spijtig dat dit zover van Lokeren (B) is, anders was ik zeker van de partij.
Veel succes !
Hoever is het van Lokeren naar Antwerp Expo, want daar is de Fiets en Wandelbeurs een weekend later. Op 27 en 28 februari: www.fietsenwandelbeurs.be
Staat MrGPS alias Hans ook op de fiets en wandelbeurs in Antwerpen?

MiaV (die het steeds jammerder vindt dat ze niet naar Utrecht kan)