Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Hobby combineren met ICT - Forum Wereldfietser

Hobby combineren met ICT

Dag Allemaal,

Ik ben nu een aantal jaren (ook alleen) op fietsvakantie in Nederland, België en Frankrijk geweest, met bepakking en een tentje. Op dit moment zit ik in het laatste jaar van de HBO studie ICT&Business bij Fontys in Eindhoven (Hier leer ik om de brug te zijn tussen het management en de programmeur.). En beschik ik over een Systeembeheer MBO 4 diploma.

Eigenlijk zou ik de kennis van fietsvakanties willen combineren met een baan in de ICT.
Nu heb ik al een paar bedrijven gevonden die in de richting komen. Zoals SNP en Kras.

Hebben jullie nog tips of suggesties in wat voor een bedrijf ik aan deze wensen kan voldoen?
Of zelfs functies waar ik mijn ei in zal gaan vinden?

Graag zie ik hier de reacties tegemoet

Alvast bedankt
rhuizen schreef:Of zelfs functies waar ik mijn ei in zal gaan vinden? Graag zie ik hier de reacties tegemoet.
Je moet eerst je ei kwijt kunnen en dan kan je het daarna pas weer vinden.
(Ik zou voor dat laatste persoonlijk wachten tot pasen)
Misschien een kleine side step maar misschien is het leuk om deel te gaan nemen aan het beheerteam van onze mooie vereniging.

Vrijwilligerswerk doet het altijd goed op een CV en helemaal als het in het verlengde ligt van je passie en van je vak. Het maakt heel feitelijk dat je passie en competenties combineert. Dit in tegenstelling tot het alleen te benoemen in je CV. Bovendien kun je echt een bijdrage leveren (bijvoorbeeld door dit forum geschikt te maken voor de tapatalk app om maar eens iets te noemen 8) ). Niet in de laatste plaats kan zo'n rol in een club als deze je helpen je netwerk te vergroten.
Het is een goed idee!

Zouden we hier een HBO afstudeer project van kunnen maken? Hierbij wordt ik vanuit mijn studie verplicht om een onderzoek te doen. Een scenario zou kunnen zijn: Het verzamelen en analyseren van wensen en en eisen (requirements) vanuit bijvoorbeeld de leden. Waarmee er een advies gegeven kan worden en vervolgens uitgewerkt wordt.

De luxe die we beide hebben is dat ik kennis heb van php en mysql.

Staan jullie daar ook voor open? Een HBO afstudeer project.
@rhuizen, je hebt een pb.