Additionally, paste this code immediately after the opening tag: fietsen naar het zuiden - Forum Wereldfietser

fietsen naar het zuiden

Hallo,

Ik ben Josje (Female), 23 jaar en bijna afgestudeerd! :D
Nog ff de laatste loodjes en dan heb ik mijn diploma Human Resource Management (oftewel Personeel en Arbeid) op zak en ben ik vrij!!!!
Ik heb al vaker kleine fietstochten door nederland gemaakt, maar wil heel graag deze zomer (rond augustus) naar het zuiden fietsen. Zit te denken aan de St. Jacobsroute, maar daar kan altijd nog verandering in komen. In ieder geval die richting uit, ongeveer 100 km op een dag, tentje mee, genieten en kijken hoe het loopt! Ken geen mensen in mijn omgeving die hier ook zin in hebben (ze verklaren me allemaal voor gek, ze weten niet wat ze missen) en zou toch liever met meerdere gaan, in ieder geval om te beginnen. Ik vind fietsen heerlijk en na het fietsen een lekker biertje/wijntje ook. :D
Nog meer mensen die rond augustus dezelfde plannen hebben?

Groetjes Josje

Hi Josje,

Kijk eens naar de volgende oproep http://www.wereldfietser.nl/phpbb/viewtopic.php?t=4033

Daar heb ik een aantal links gezet naar eerdere oproepjes. Neem eens contact met ze op en wie weet ga je binnenkort met een van hun op fietsreis.

Groet, Rena :wink: