Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Zwolle zondag 6 maart - Forum Wereldfietser

Rondje Zwolle zondag 6 maart

Zondag 6 maart gaan we weer los met een rondje Zwolle.
We starten om 10.00 uur bij de achterkant van het station.

De route is nog een verrassing.
Als Frans er is wordt het zijn verrassingsroute (Frans, weet je al of je er bij kunt zijn?).
Zo niet, dan wordt het mogelijk de IJsselroute zonder mist zoals we die in november reden, met een nieuwe variant over de Veluwe.

Tot volgende week zondag. Hopelijk is het net zo mooi zonnig als vandaag.

Erik
Ik kan er gewoon bij zijn zondag a.s. Dus zal ik ook voor een route zorgen. Dinsdagavond zal ik op het forum laten weten waar we heen gaan. Dat plan moet nog even rijpen.....
Tot dan,
Frans
Het plan is rond. Wij gaan weer in oostelijke richting, maar nu een andere route dan in februari. De enige overlap in beide routes is de Lemelerberg. Nu rijden we er aan de andere kant tegenop. We pauzeren op mijn (vrijwilligers-)werk lokatie bij Natuurmonumenten. Ik tracteer daar op koffie, thee, appelgebak (o.i.d.), cola (Hans?) en icetea (Erik?). Brood zelf meenemen, want het is geen restaurant. De routes is 75 km en er is geen gps-track (daar ben ik niet van). Volgens de huidige weersverwachting gaat het een klein beetje regenen (1 mm), hebben we heen wind mee en terug wind tegen (3 tot 4 Bft), is het 7 graden Celsius en zwaar bewolkt. Kortom er is werkelijk geen enkele reden te bedenken om deze keer niet mee te gaan. Tot zondag dus,
Frans
Eigenlijk kan ik wel een hele goeie legitieme reden bedenken, om niet mee te gaan. Namelijk dat ik mijn spiksplinternieuwe fiets (zaterdag ophalen in Rotterdam) zondag niet meteen al vies wil maken... :wink:
Een hele goeie legitieme reden om juist wél mee te fietsen, is natuurlijk dat Frans met zijn eigengemaakte appelgebak, het 'Lemelerberg-appelgebak' van de ronde in februari, volledig gaat doen verbleken..., tóch? :lol:
Bovendien zit er wéér een berg(je) in. Kortom, een duivels dilemma; wel of niet meefietsen 8)
Hoezo dilemma,

Die nieuwe fiets moet natuurlijk de wei in :D
30% kans op zon, zonnebril mee 8) (en voor het begin een paar handschoenen, het is best nog een beetje koud 's ochtends).

Benieuwd naar je nieuwe fiets

Erik
Ik zal alle 'muddy tracks' uit de route halen. Weer een argument minder.
Frans
Wederom een 'mooi weer rondje Zwolle': droog en met een zonnetje. Mooie route, een bergje, prachtige picknickplek (ook in de zon) met door Frans zelf gekochte appelkruimeltaart en dit alles met een klein maar select gezelschap! Zelfs mijn nieuwe fiets bleef zo goed als schoon (Frans bedankt!). 8)
Volgende keer in april hopelijk met nog meer enthousiastelingen...
Eric, je had gelijk: zat nog geen 5 min in de auto: hagelbui! Snel gestopt om zadel af te dekken 8)

groet, Hans