Additionally, paste this code immediately after the opening tag: International Cycling Film Festival in Groningen - Forum Wereldfietser

International Cycling Film Festival in Groningen

Ik kreeg de volgende aankondiging binnen. Uit eigen ervaring kan ik melden dat de RKZ-bios erg knus, comfortabel en leuk is. De aankondiging:

Het is zo ver, op 12 maart komt het International Cycling Film Festival naar Groningen! Na Duitsland & Polen is nu eindelijk Nederland aan de beurt.

Het ICFF is een viering van de fietscultuur. Of je nou vouwfiets coureur bent, fixed on fixed gear, duizenden kilometers hebt gemaakt op een tourfiets of fietsenmaker met je handen vol smeer, alles komt visueel aan bod tijdens het festival in de RKZbios in Groningen. We hebben een vol filmprogramma samen gesteld met de mooiste en tofste films uit de hele wereld.

Het festival start Zaterdag middag 12 Maart met een gratis middag programma. In de avond is er mogelijkheid om een lekkere maaltijd te eten en daarna beginnen we met het hoofdprogramma.

16:00 - Middagprogramma: Fietsreis films (Gratis)
18:00 - Eten
20:00 - ICFF Hoofdprogramma: 16 fietsfilms (€7,-)

RKZbios - Emmastraat 15 - Groningen
http://www.rkzbios.nl ~ http://www.cyclingfilms.de

Facebook:http://www.facebook.com/events/1706865982918489/
Er draait ook een film uit mijn camera 8)
Welke? Een beetje reclame kan geen kwaad hoor! :wink:
Hey Pedalero (eo anderen),

Lijkt me echt superleuk. Nu woon ik aan de andere kant van Nederland, zo'n beetje aan de Belgische grens. Wil er graag naar toe. Volgens de site kan je niet reserveren.............enig idee of ik met een redelijke kans deze wereldreis naar Groningen kan maken (ik bedoel: dat ik ook alles kan bekijken?)
Wit schreef:Er draait ook een film uit mijn camera 8)
Lijkt mij helemaal te gek: een fillempie van jou in de bios!
Kom je over de rode loper naar binnen?
Theo B schreef:Hey Pedalero (eo anderen),

Lijkt me echt superleuk. Nu woon ik aan de andere kant van Nederland, zo'n beetje aan de Belgische grens. Wil er graag naar toe. Volgens de site kan je niet reserveren.............enig idee of ik met een redelijke kans deze wereldreis naar Groningen kan maken (ik bedoel: dat ik ook alles kan bekijken?)
Ik heb het even aan de organisator gevraagd. Dit is zijn antwoord:

Omdat onze bioscoop maar 67 stoelen heeft, heb ik besloten om een paralel programma te draaien in een 2e zaal. We gaan nog even kijken hoe we dat doen met de presentatie hiervan, maar in deze zaal kunnen we 75 tot 100 extra mensen kwijt. De kaartverkoop begint om 19:00, dus als men verzekerd voor een (bios) kaartje wil zijn, lijkt het me het beste om op tijd te komen.
Wie gaat er vandaag? Tis voor het eerst dat mijn werk in een bioscoop draait op een groot scherm. Ik zit in het middagprogramma en ze hebben me voor volgend jaar gevraagd voor het avondprogramma. Maar ben er vandaag helaas zelf niet bij. Ik ben wel benieuwd naar een verslag van de dag.


Afbeelding


Afbeelding
Naar t middagprogramma geweest. Mooi initiatief en leuk programma. Bios was aardig gevuld met een divers gezelschap.

Mooi op de filmpjes te zien.. krijg je direct weer zin om op pad te gaan!

Volgend jaar zeker weer.
Fijn dat je het leuk hebt gehad - Dank voor de terugkoppeling 8)
Zowel de middag als avond geweest.
Erg leuk....met tussen het middag en avondgedeelte voor een prikkie een lekkere maaltijd (gemaakt door enthousiaste vrijwilligers) en erg lekkere biertjes bij de bar. De Mongolie-film bracht erg mooi het 'wereldfietsen' in, tussen de inbreng van mountainbikers, citybikers, etcetera. In het avondprogramma een mooie mix van humoristische, absurde, esthetische filmpjes.
GRONINGEN BEDANKT! ( volgend jaar weer )
@ Theo.
Van welke cineast was de Mongolie-film?
@ Bert
Op het gevaar af dat ik alles door elkaar hussel: diegene die zich 'Wit' op dit forum noemt.