Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Lars' Revanche in the Andes - Pagina 19 - Forum Wereldfietser

Lars' Revanche in the Andes

371 berichten
Leuk zo'n berichtje van je oude verzorgingsteam.
Heb je al een oplossing gevonden voor het pedaal :wink:
Hallo allen,

Jee, ik weet niet waar te beginnen, het is zo lang geleden dat ik wat van mij heb laten horen ben ik bang ...
Maar ik kan kort zijn :
Het gaat goed, prima zelfs !
Ik heb een huis !
Ik heb een baan !
Ik heb een C leg ( een soortement van bionisch been ) waar ik goed mee uit de voeten kan ;-)
( ik loop sinds een paar weken zelfs zonder stok, almost back to normal ;-)
Een driewielfiets om boodschappen mee te doen.
Geen rolstoel meer thank God.
Geen triple stoel, geen krukken meer, thank the same.

Ik ben nu bezig met een electrisch ondersteunde driewiel ligfiets, voor naar mijn werk te fietsen en weekendjes weg en zelfs weekjes weg ( in Europa )

En zoals gezegd dus een nieuwe baan. Als baliemedewerker, of acceptant zoals zij het noemen, bij TCE, Tank Cleaning Europoort. Wij reinigen, repareren, verwarmen, containertanks en tankopleggers. Heerlijk in de 2 ploegendienst, helemaal top ! Ik heb de eerste 4 dagen er op zitten en het nu al naar mijn zin, een kinderhand is gauw gevuld nietwaar ;-)

Ik hoop velen van jullie weer te zien op een weekendje van de wereldfietser of anderszins !

Iedereen hartelijk , nee, superhartelijk ( bestaat dat wel ?! ) bedankt voor alle steun/aandacht/mailtjes/interesse/hulp en ga zo maar door van afgelopen tijd !

Hartelijke groetjes, liefs en alle goeds !

Lars
Lang leve Lars !!!!

Geweldig - Je bent echt een voorbeeld van positivisme en dankbaarheid voor wat je hebt voor ons !!! Goed om dit soort berichten op het forum te lezen. Lieverd we hebben je net ook een mail gestuurd!
lars de wit schreef:Ik heb een C leg ( een soortement van bionisch been ) waar ik goed mee uit de voeten kan ;-)
Het zal deze zijn?:

Cool!
Hey Lars,

Goed om weer van te horen, zat gisteren nog naar foto's te kijken van vorig jaar en de najaar leden vergadering op Harskamperdennen waar jij ook vol op bij was, hope je weer binnenkort te zien op een van de WF weekeinden!

Groetjes,

Hendrik Christenhusz
Beste Lars,

Geniet van het leven, bekijk het van de zonnige kant. Kijk naar je glas en zie dat het half vol is!.

MVG

Jan
hallo Lars

inderdaad een tijdje niks van je gehoord. Ik zag voor het laatst een leuke foto van jou en de wereldfietser Mirjam.

Ik ben blij om te horen dat het gelukkig goed gaat met je.

Vertrouw er op je weer eens te zien.

Mario
Oud bericht inmiddels, maar via de NKBV kwam ik dit filmpje tegen, over de plotselinge kracht van bergrivieren. Het leek me wel passen bij het verhaal van Lars.

Niet schrikken.

Wow, daar staat gelukkig iemand op te letten.
eindgebruiker schreef:Niet schrikken.
:shock:
Niet normaal. Alsof er een gigantisch toilet werd doorgespoeld. En die stenen :shock: !