Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Bikepacking The Clouds - Forum Wereldfietser

Bikepacking The Clouds

Just enjoy the ride:

Bron
Nice Marc! :) Ben benieuwd naar het vervolg!
Mooi, alleen ziet het er wel vochtig en koud uit met veel sneeuw!
Regen, sneeuw, koude... Toen ik er in december 2014 was heb ik vooral zon gezien.

Wanneer was jij er?
Weer prachtig gedaan. Bijzondere tocht en op een bijzondere manier in beeld gebracht.
Dank voor het delen.
willem.m schreef:Regen, sneeuw, koude... Toen ik er in december 2014 was heb ik vooral zon gezien.

Wanneer was jij er?
Ik was er eind februari, begin maart. Vlak voor vertrek, werd Tenerife getroffen door een gigantische sneeuwstorm. Op de top van de Teide zakte de temp onder de min 20 bij een windsnelheid van 140km per uur. Hierdoor werden metershoge sneeuwduinen gevormd. Toen ik er was, was de weg van het noorden naar de Teide al wel sneeuwvrij gemaakt, maar nog altijd afgesloten voor verkeer.

Van de drie weken, heb ik drie dagen echt slecht weer gehad, waarvan twee op Gran Canaria. Dus dat valt wel mee. Door de regen en vooral de harde rukwinden, was het op Gran Canaria te gevaarlijk om over de geplande route af te dalen naar de kust (over smalle paadjes, langs diepe afgronden). Dat was wel jammer... Aan de andere kant heeft het noodweer me wel onvergetelijke vergezichten opgeleverd, van een compleet met sneeuw bedekte Teide.
HansvanderVeeke schreef:Weer prachtig gedaan. Bijzondere tocht en op een bijzondere manier in beeld gebracht.
Dank voor het delen.
Dank je. Graag gedaan!
Filmpje van Alma, altijd +1
Shrek schreef:Filmpje van Alma, altijd +1
Ja maar weer geen lekkere wijven
Marko schreef:
Shrek schreef:Filmpje van Alma, altijd +1
Ja maar weer geen lekkere wijven
Ho, ho, ik zag toch een heuse zeemeermin voorbij komen...
alma schreef:Ho, ho, ik zag toch een heuse zeemeermin voorbij komen...
Ik begrijp ineens dat niet alle details van de trip in beeld zijn gebracht.
Marko schreef:
alma schreef:Ho, ho, ik zag toch een heuse zeemeermin voorbij komen...
Ik begrijp ineens dat niet alle details van de trip in beeld zijn gebracht.
Jawel, hoor, maar sommige beelden hou ik alleen voor mezelf!
Ja nee. Maar ze zag er niet uit alsof ze de snijtafel overleeft had, in ieder geval.