Additionally, paste this code immediately after the opening tag: tijdschrift de wereldfietser - Forum Wereldfietser

tijdschrift de wereldfietser

Bedankt voor het weer prachtig samengestelde tijdschrift. Ik lees meer fietsgerelateerde bladen; Op pad, Bike en trekking, Salt, Fietssport, de vogelvrije fietser. Maar de wereldfietser geniet ik het meest van. Mooi geschreven, goede variatie, mooie foto's en niet overladen met commercie.
Mijn complimenten aan de makers :!:
Reinder schreef:Bedankt voor het weer prachtig samengestelde tijdschrift.
Da's waar ook; ik had me gisteren voorgenomen iets dergelijks te schrijven. Ik sluit me van harte bij Reinder aan! Leuk detail vond ik de grootte-aanduidingen van de eilanden waarover de artikelen in het themadeel gingen. Hartelijk dank aan iedereen die meegewerkt heeft aan het mooie blad!

Carl
Reinder schreef:Mooi geschreven, goede variatie, mooie foto's en niet overladen met commercie.
Mijn complimenten aan de makers :!:
Alleen vind ik het wel jammer dat er vaak geen bijschriften zijn waar de foto's zijn genomen....
Weer een prachtig tijdschrift en ik heb wel een heel bijzonder exemplaar want pagina 21 tot en met 26 zijn twee keer afgedrukt dus een collectors item :D
Peter
Petervd schreef:pagina 21 tot en met 26 zijn twee keer afgedrukt
Ik heb nog twee meldingen gekregen hierover. Stuur even een mailtje met je adresgegevens naar harry@ tijdschriftwereldfietser.nl dan stuur ik je een nieuw exemplaar.
Die tip over het achteruitkijkspiegeltje: zo'n posterklemmetje is niet geschikt voor dunne poten van een bril zoal ik draag.
Martin E. van Doornik schreef:
Reinder schreef:Mooi geschreven, goede variatie, mooie foto's en niet overladen met commercie.
Mijn complimenten aan de makers :!:
Alleen vind ik het wel jammer dat er vaak geen bijschriften zijn waar de foto's zijn genomen....
Bedankt voor de complimenten! Ik geef ze door aan de redactie op de komende redactievergadering, voor zover de redacteuren dit zelf nog niet hebben gelezen.
Wat betreft bijschriften: goed punt! We proberen waar dat nodig is te vertellen waar de foto is gemaakt voor zover dat nog niet uit de tekst van het bijbehorende verhaal blijkt.
We zullen er in het komende nummer extra aandacht aan besteden!