Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Enquête zoek- en boekgedrag. Maak kans op een reischeque! - Forum Wereldfietser

Enquête zoek- en boekgedrag. Maak kans op een reischeque!

Beste forumleden,

Ik volg de opleiding Tourism Management. Mijn afstudeeronderzoek gaat over het zoek- en boekgedrag van de Nederlandse vakantieganger. Hierbij onderzoek ik hoe de website van de Nederlandse touroperator Rebel Travel geoptimaliseerd kan worden.

Ik zou het erg op prijs stellen als u mijn enquête wilt invullen. Het maakt niet uit of u wel of niet bij deze reisorganisatie een reis heeft geboekt. Mijn steekproefgrootte is 282 respondenten (huidige en potentiële klanten). Deze enquête bevat 20 vragen en is volledig anoniem. Het invullen van de vragen zal ongeveer 10 minuten in beslag nemen. De persoonlijke informatie die u verschaft wordt vertrouwelijk behandeld en zal uitsluitend worden gebruikt voor statistische doeleinden.

U maakt kans op 1 van de 10 reischeques t.w.v. €50,-. Als u mee wilt doen met de loting, noteert u dan alstublieft uw e-mailadres aan het eind van de vragenlijst.

U kunt meedoen via onderstaande link:
http://www.thesistools.com/web/?id=500851

Alvast hartelijk dank!
7 Wat voor soort vakantie geniet uw voorkeur?
(Meerdere antwoorden mogelijk)

Familievakantie
Korte vakantie
Zonvakantie
Wintersportvakantie
Cultuurvakantie
Avontuurlijke vakantie
Soloreis
Groepsreis
Euh, wat denk je dat ik mis? :shock: :lol:
Graden heeft te maken met de temperatuur, in Nederland studeer je af en krijg je (het recht om) een 'titel' te mogen voeren.

Wat is uw hoogst genoten opleiding?*

Middelbare School
Vakschool
Hogeschool
Bachelor graad
Master graad
Doctorale graad
En mensen die voor [wanneer was het ook alweer?] zijn afgestudeerd, tellen al helemaal niet meer mee.
Ik ben nog steeds op zoek naar respondenten die mijn enquête willen invullen. U zou mij er enorm mee helpen.
Alle velden zijn optioneel. Het is niet verplicht om uw persoonsgegevens in te vullen.
Die wil ik niet invullen - kan niet op fietsvakantie.
Inge1 schreef:Die wil ik niet invullen - kan niet op fietsvakantie.
Kan wel, even invullen bij overig.