Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Ortlieb Back Roller dubbele fietstassen, uitstekend getest - Forum Wereldfietser

Ortlieb Back Roller dubbele fietstassen, uitstekend getest

Ortlieb Back Roller dubbele fietstassen
De Back Roller fietstassen van Ortlieb zijn al jaren lang de klassieker onder de hoogwaardige fietstassen. Niet de goedkoopste, wel zeer stevig, 100% waterdicht en met een inhoud van 2 x 20 liter lekker ruim. De - Ortlieb Back Roller Classic tassen worden vaak gebruikt voor fietsvakanties, maar ook voor woon- werkverkeer. Ortlieb gelooft zelf zo in haar producten dat ze maar liefst 5 jaar garantie geven op de tassen. De afwerking van de tassen is dan ook van een zeer hoog niveau. De fietstassen zijn 100% stofdicht en beschermd tegen opspattend water van alle kanten (conform IP64 norm).

Ortlieb Back Roller: best getest
In veel testen worden de Ortlieb tassen geprezen om hun kwaliteit en duurzaamheid. Zo koos het tijdschrift TrekkingBike de - Ortlieb Back Roller Classic als beste fietstas en gaf de beoordeling 'super'. Ook in andere testen komen de tassen vaal als winnaar uit de bus. Ook het uitontwikkelde bevestigingssysteem Uick Lock 2.1 is erg gebruikersvriendelijk en comfortabel in gebruik. Met slechts één handeling haal je de tas van de drager af en kunnen de tassen aan praktisch elk type drager worden vast gehaakt. De rolsluiting en de gebruikte materialen zorgen ervoor dat de inhoud van de tas droog blijft.

Verschillende varianten Ortlieb Back Roller
Door het succes van de Back Roller tassen zijn er inmiddels veel verschillende varianten van gemaakt. Zoals de Pro versie, een XL versie van de standaard tas, met een inhoud van maar liefst 70 liter. Ook de High Visibilty uitvoeringen in fluoriserend geel of zwart zijn toegevoegd aan het assortiment van de Ortlieb Back Roller serie. Daarnaast kun je nu kiezen naast het bekende poleyster dekzeil materiaal uit Cordura weefsel. Voordeel van dit weefsel is dat het vrij van PVC is en een textiel look heeft. De tassen worden geleverd metg reflectoren, een geïntegreerde binnenzak en schouderband, zodat je de tas ook mee kunt nemen als je niet aan het fietsen bent. De Ortlieb Back Roller wordt als set geleverd.

De versies:
- Ortlieb Back Roller Classic
- Ortlieb Back Roller Plus
- Ortlieb Back Roller Pro Classic

Afbeelding
Kan aan mij liggen maar ik mis het nieuws in deze advertentie
In deze rubriek is het geoorloofd om, in beperkte mate, reclame te maken voor je eigen toko. Mits het voldoende gerelateerd is aan fietsen (ter beoordeling aan de moderators).

Het heeft inderdaad weinig nieuwswaarde als je alleen voor je eigen toko adverteert met een jarenlang bekend product. Het was beter geweest als hij een scherpe aanbieding voor de Wereldfietsers had gedaan.
Me dunkt dat er nog wel verschil is tussen commercieel nieuws (nieuws met een commercieel element) en een gratis advertentie voor standaard fietsaccessoires, zoals hierboven.
Het is niet de eerste keer dat Hans baak over de streep gaat. Ik stel een ban voor.
Ik zou ze hier bestellen voor €85: http://www.futurumshop.nl/ortlieb-back- ... lauw.phtml
Futurumshop helaas uitverkocht.

Die van de TS, wat een achterlijke prijs zeg!
peter de rijk schreef:Me dunkt dat er nog wel verschil is tussen commercieel nieuws (nieuws met een commercieel element) en een gratis advertentie voor standaard fietsaccessoires, zoals hierboven.
Ik sluit me hier graag bij aan. Dit is geen commercieel nieuws, dit is gewoon reclame. (En veel minder interessant dan sommige zaken die naar 'achtergrond' zijn verbannen.)

Renaat
GasOpDeLollie schreef: Die van de TS, wat een achterlijke prijs zeg!
Waarschijnlijk 'gewoon' MSRP, wat voor een goede, goed gesorteerde offline speciaalzaak best prima kan zijn, maar zich alleen niet altijd succesvol laat vertalen naar het internet :wink:
Shrek schreef:Waarschijnlijk 'gewoon' MSRP, wat voor een goede, goed gesorteerde offline speciaalzaak best prima kan zijn, maar zich alleen niet altijd succesvol laat vertalen naar het internet :wink:
In de Ortlieb catalogus staat 134,95 voor een setje back roller classics. Daar zit hij dus nog wel een stukje onder.